Hva gør i andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Mathilde

....når i er ved at gå til pga søvnmangel?

Jeg er vågen hver anden time hver nat for at amme Celina og det er så hvad det er... men hun har stort set været syg siden januar. Hun er nu atter forkølet og sover meget lidt om natten. I nat har jeg sovet 3½time, igår ca. 5timer og det er ikke sammenhængende. Ved godt det jo også er noget, men jeg er bare træt, svimmel, har hovedpine osv

Hvad gør i for at klare hverdagen med minimal søvn?

Knus en træt Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Honningblomst

Åh, stakkels dig.....hvor gammel er bette pigen ved at være? Tænker at det at amme om natten måske helt skal væk? Så kunne du få din mand til at tage hende nogle nætter for at vende hende af og så må I skiftes til at være oppe om natten når hun er syg og i weekenderne tage en nat hver også...du skal have noget søvn nu...og så må din kære man ind i kampen..

Knus Eva og god bedring med hende...

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Har Nicklas er syg vil han rigtig gerne sove mellem os, og så er det jo utrolig let lige at tage ham ind til sig hvis han bliver lidt ked af det...

Du har ikke mulighed for at få hende passet et par timer så du kan få sovet lidt. igen af jer er jo tjent med at du ikke får sovet og osse bliver syg...

Anmeld

12. marts 2010

9510

Mathilde skriver:

....når i er ved at gå til pga søvnmangel?

Jeg er vågen hver anden time hver nat for at amme Celina og det er så hvad det er... men hun har stort set været syg siden januar. Hun er nu atter forkølet og sover meget lidt om natten. I nat har jeg sovet 3½time, igår ca. 5timer og det er ikke sammenhængende. Ved godt det jo også er noget, men jeg er bare træt, svimmel, har hovedpine osv

Hvad gør i for at klare hverdagen med minimal søvn?

Knus en træt Mathilde

Jeg har fået manden til at tage over om morgenen, men nu får Oliver også flaske og grød, Så ved ikke om du ikke kunne få manden til at tage over så du kunne få sovet lidt

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Vil hun stadig ikke have grød?

hun er jo så gammel nu at hun jo burde kunne spise det meste...

Anmeld

12. marts 2010

Lone Jakobsen

hvad med at sove lidt når hun sover til middag?

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

eller ligge ned og amme. så sover man forbi amningen

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Eva skriver:

Åh, stakkels dig.....hvor gammel er bette pigen ved at være? Tænker at det at amme om natten måske helt skal væk? Så kunne du få din mand til at tage hende nogle nætter for at vende hende af og så må I skiftes til at være oppe om natten når hun er syg og i weekenderne tage en nat hver også...du skal have noget søvn nu...og så må din kære man ind i kampen..

Knus Eva og god bedring med hende...

Hun er 8mdr her d. 13. marts.

Jeg kan ikke fjerne amningen, da hun ikke spiser andet og hun vejer i underkanten. Hun har kun taget 400g på siden hun var 5mdr.

Ja jeg må se om Frederik kan tage hende lidt her natten til lørdag eller natten til søndag. Hun skriger bare hjerteskærende, hvis hun ikke får bryst når hun ber om det og det er der jo ikke noget at sige til når hun er sulten.

Knus og tak for svar

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

Mathilde skriver:

Hun er 8mdr her d. 13. marts.

Jeg kan ikke fjerne amningen, da hun ikke spiser andet og hun vejer i underkanten. Hun har kun taget 400g på siden hun var 5mdr.

Ja jeg må se om Frederik kan tage hende lidt her natten til lørdag eller natten til søndag. Hun skriger bare hjerteskærende, hvis hun ikke får bryst når hun ber om det og det er der jo ikke noget at sige til når hun er sulten.

Knus og tak for svar

Jamen, er det så fordi hun ammes at hun ikke spiser eller? Hvad med rugbrød eller vælling, er hun heller ikke til det? det er da virkelig ikke holdbart for dig med al den natteamning og selvom hun kun ammes, så burde hun sagtens kunne tage det om dagen, kunne hun ikke.....stakkels dig, tror jeg var løbet skrigende hjemmefra...

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

Vil hun stadig ikke have grød?

hun er jo så gammel nu at hun jo burde kunne spise det meste...

Nej det vil hun ikke og hun er bange for fremmede, så det er ikke nemt at få hende passet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.