Hvem skal til hingstekåring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Bayze

Majastina skriver:

Ej hvor sjovt, at du kender hende Hun og Kenneth er stadig kærester

Det lyder ellers som en lækker hoppe du har dig, sådan en lignende håber jeg på at få en gang

Ja hun er fin

Du skal næsten lige se hende:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Bayze

mrsMary skriver:

nøøj, hils i Herning fra mig :-) Der er lidt langt fra kbh.k.....

Kan man se det online?

Ja, der plejer altd at være live streaming på Dansk Varmblods hjemmeside - prøv at se der:-)

Anmeld

12. marts 2010

Dictes mor

tinpou skriver:

Ja hun er fin

Hold da helt op! Hun er lige lidt for lækker... Hvor er hun smuk. Du er heldig at have hende, hun må også have en flot udstråling på stævnepladserne

Anmeld

12. marts 2010

Pia.

tinpou skriver:

Ja hun er fin

Hun er godt nok smuk... Hvor gammel er hun - meget elegant at se på... Hun ligner en "dame" med mod og ingen frygt, bare en hoppe der vil frem på banen... rider du noget godt hjem på hende..

Arrr jeg har slet ingen billeder af mine heste her på, dem ville jeg ellers gerne ha vist frem har haft 4 forskellige og et lækkert hoppe føl efter solos carex, hun lignede sin far på en prik, men blev desværre alvorligt syg og måtte aflives som kun 1 årig - hun var så LÆKKER og så skønt et temperament...

Her er hendes far...

Så har jeg haft en dv hoppe mere og to dv drenge, den ene dog blandet med frederiksborger - ååå han var også så skøn...

Nå jeg lader mig vist rive med...

Anmeld

12. marts 2010

Dictes mor

Næh hvor hyggeligt med alle de billeder, lad os se flere... Jeg har vist et par enkelte billeder af min yndlings hest af Simones, som desværre er blevet solgt Men han var noget af det skønneste jeg har prøvet at sidde på. Han hadder Sion af Hvarre og er en 5 års oldenborger hingst, kulsort På billederne er det nu Simone, der rider, for jeg var gravid på det tidspunkt og havde fået forbud fra min mand om at ride.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Majastina skriver:

Næh hvor hyggeligt med alle de billeder, lad os se flere... Jeg har vist et par enkelte billeder af min yndlings hest af Simones, som desværre er blevet solgt Men han var noget af det skønneste jeg har prøvet at sidde på. Han hadder Sion af Hvarre og er en 5 års oldenborger hingst, kulsort På billederne er det nu Simone, der rider, for jeg var gravid på det tidspunkt og havde fået forbud fra min mand om at ride.

Den kan jeg faktisk godt huske - også en vildt lækker hest!

Der er kommet flere rigtig gode Hvarre heste ud af oldenborg og fuldblod - Bettina Jæger har også et par helt stjerner i hendes stald nu her:-)

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Pia. skriver:

Hun er godt nok smuk... Hvor gammel er hun - meget elegant at se på... Hun ligner en "dame" med mod og ingen frygt, bare en hoppe der vil frem på banen... rider du noget godt hjem på hende..

Arrr jeg har slet ingen billeder af mine heste her på, dem ville jeg ellers gerne ha vist frem har haft 4 forskellige og et lækkert hoppe føl efter solos carex, hun lignede sin far på en prik, men blev desværre alvorligt syg og måtte aflives som kun 1 årig - hun var så LÆKKER og så skønt et temperament...

Her er hendes far...

Så har jeg haft en dv hoppe mere og to dv drenge, den ene dog blandet med frederiksborger - ååå han var også så skøn...

Nå jeg lader mig vist rive med...

Hvor skægt at det er de ord er falder dig ind bare ved at se et "head-shot" af hende. Jeg kan godt fortælle dig der er tale om en dame - en rigtig madame! Jo vel er hun smuk og elegant men hun er også en stor og imponerende madame med et MEGET stærkt sind og et eksplosivt temperament. Man vil jo gerne have gnist hos dressurhestene men hun er godt nok en mundfuld indimellem. Hun har SÅ meget personlighed og jeg er vild med hende - man kan sgu ikke beskylde hende for at gå i ét med tapetet:-). Og nej, hun er ikke bange for en skid hvis hun ikke har lyst til at være det, hviler meget i sig selv, men kan snildt springe rundt som en kænguru for alting, hvis det er én af de dage hvor hendes enorme energi lige skal futtes af en halv times tid før vi kan begynde at arbejde seriøst:-). Hun er 7 i år men opfører sig indimellem som en 3-års:-)

Der er dælme også kommet mange fine afkom efter Solos Carex, jeg kan også rigtig godt lide hans type og hans afkoms type. Se da lige om ikke du kan finde nogle billeder frem af alle dine hypper og læg dem herind:-)

Kh Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.