Hvem skal til hingstekåring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Dictes mor

Jeg håber, at baby bliver i maven weekenden over, for så skal jeg helt sikkert til Herning og kigge. Er der andre som skal afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

sara4

åhh for første gang i mange år skal jeg ikke med da jeg bestilte billetter til mine forældre var jeg lige ved at hyle. sådan helt sara 3 år agtigt  ta en dyb indånding for mig af stemningen og den dejlige duft af de lækre heste  krydser fingre for at din baby bliver inden bords så du kan nyde hingste kåringen

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Nej desværre... tror vi bliver hjemme og se om vi ikke kan blive raske allesammen

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Majastina skriver:

Jeg håber, at baby bliver i maven weekenden over, for så skal jeg helt sikkert til Herning og kigge. Er der andre som skal afsted?

Neeej hestefæller på Baby.dk - det havde jeg da slet ikke forventet - hvor hyggeligt:-)

Ja normalt er jeg jo fast inventar til hingstekåringen, men i år købte jeg ikke billet flere måneder før fordi jeg havde svært ved at forestille mig om jeg ville have lyst til at skulle afsted som højgravid. og jo, vel er jeg besværet nu og bliver hurtig træt, men en halv lørdag eller sådan noget holder jeg nu fint til. Så jeg har lidt en halv aftale med en af mine venner om at vi lige ser på det når weekenden kommer og så smutter vi afsted hvis lyst og energi fortsat er der:-)

Kh Tina - ejer af skøøøøn dressurhest som hun efterhånden bare ikke KAN vente med selv at komme i gang med igen:-)

Anmeld

11. marts 2010

Pia.

tinpou skriver:

Neeej hestefæller på Baby.dk - det havde jeg da slet ikke forventet - hvor hyggeligt:-)

Ja normalt er jeg jo fast inventar til hingstekåringen, men i år købte jeg ikke billet flere måneder før fordi jeg havde svært ved at forestille mig om jeg ville have lyst til at skulle afsted som højgravid. og jo, vel er jeg besværet nu og bliver hurtig træt, men en halv lørdag eller sådan noget holder jeg nu fint til. Så jeg har lidt en halv aftale med en af mine venner om at vi lige ser på det når weekenden kommer og så smutter vi afsted hvis lyst og energi fortsat er der:-)

Kh Tina - ejer af skøøøøn dressurhest som hun efterhånden bare ikke KAN vente med selv at komme i gang med igen:-)

Tror faktisk vi er en del heste tossede tøser her inde... - Nogen mere end andre...

God fornøjelse, jeg skal desværre ikke afsted... har 2 x fødselsdag i weekenden...

Knus Pia, faktisk en smule misundelig...

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Pia. skriver:

Tror faktisk vi er en del heste tossede tøser her inde... - Nogen mere end andre...

God fornøjelse, jeg skal desværre ikke afsted... har 2 x fødselsdag i weekenden...

Knus Pia, faktisk en smule misundelig...

Er det rigtigt - nej hvor hyggeligt:-)

Men det er super  så er der også hjælp og gode råd at hente når jeg kommer på den anden side af fødslen og skal tackle den udfordring der hedder at få spædbarn, fuldtidsjob og spædbarn til at gå op i en højere enhed! Det er nemlig noget jeg har gjort mig mange tanker om og som jeg er ret spændt på hvordan kommer til at gå:-) 

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

tinpou skriver:

Det er præcis samme plan jeg har, jeg ser, hvordan jeg har det lørdag, og så tager vi afsted, hvis jeg er frisk nok til det. Jeg vil helst ikke gå glip af det, det er jo en af årets store begivenheder

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Majastina skriver:

Det er præcis samme plan jeg har, jeg ser, hvordan jeg har det lørdag, og så tager vi afsted, hvis jeg er frisk nok til det. Jeg vil helst ikke gå glip af det, det er jo en af årets store begivenheder

Jeg har det altså også svært med helt at misse det:-)

Men som jeg lige husker det så er du nogle uger længere fremme end mig - er det ikke lige ved at være termin nu her?

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

tinpou skriver:

Jeg har det altså også svært med helt at misse det:-)

Men som jeg lige husker det så er du nogle uger længere fremme end mig - er det ikke lige ved at være termin nu her?

Jeg har termin d. 22 marts, så der er jo kun halvanden uge til termin, ups.. Så burde nok ikke, meeeen manden har lovet at tage med, og nu har jeg måttet undvære heste i næsten 9 måneder, så jeg hungrer jo efter dem Hvornår har du termin?

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Majastina skriver:

Jeg har termin d. 22 marts, så der er jo kun halvanden uge til termin, ups.. Så burde nok ikke, meeeen manden har lovet at tage med, og nu har jeg måttet undvære heste i næsten 9 måneder, så jeg hungrer jo efter dem Hvornår har du termin?

Jeg har 12. april, så det er ikke længe efter dig:-)

Men det kan vi da godt risikere kan vi ikke:-)

Hvor skal du føde henne?

Og ja, jeg har det ligesom dig - saaavner også bare hestelivet. Men det er nu ikke fordi jeg er gået helt i stå hvad det angår. Jeg har min i ridning og jeg kommer stadig hver dag i stalden og gør hende klar og følger ridningen, så jeg får min hestedosis, men jeg vil bare gerne selv snart i gang nu. er meget spændt på hvor hurtig jeg kan være klar efter fødslen:-)

har du selv hest og "hvilken slags ridning" dyrker du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.