Hvem skal til hingstekåring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Dictes mor

LouiseLarsen skriver:

Åhh jeg vil også gerne afsted, men har med vilje ikke bestilt billet... Jeg har 3 uger til termin, så turde ikke satse på at jeg kunne sidde der til gallashow....

Har de sidste dage haft VILD mange plukveer, og igår gjorde de dælme ondt, såå nej tror ikke vi tager derop, men ville virkelig gerne....

Min søster arbejder ved Blue-horse så hun skal være der lige fra i dag til søndag, snyyyyd!!

Jeg har heller ikke købt billetter i forvejen, det turde jeg ikke, men jeg håber på at kunne købe billetter ved indgangen, nu må vi se. Jeg skal ikke se gallashowet, der er udsolgt, det er jeg klar over, men jeg håber at kunne købe billet til nogle af lørdagens konkurrencer, og hvis ikke, så må vi jo bare køre hjem igen og holde en afslapningsweekend med film og hygge Det er jo heller ikke helt dårligt.

Det lyder som om din fødsel nærmer sig med hastige skridt med alle de plukveer, det ville jo også være lidt træls at skulle gå i fødsel midt i hingstestalden eller lignende. Har du mærket tegn på at fødslen er lige op over eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Mira0911

Majastina skriver:

Jeg håber, at baby bliver i maven weekenden over, for så skal jeg helt sikkert til Herning og kigge. Er der andre som skal afsted?

Uha, jeg ville ønske jeg kunne komme afsted til det...

Anmeld

11. marts 2010

L-Mortil3

Jeg skulle som alle de andre år, men i år falder oldes store fødselsdag lige sammen med det... Og hun bor jo i sænderjylland, så vi skal på langfart i stedet!

Ååååh øv altså!

Anmeld

11. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg håber, at baby bliver i maven weekenden over, for så skal jeg helt sikkert til Herning og kigge. Er der andre som skal afsted?

Årh søde, jeg ville sindssygt gerne afsted! Min bedste veninde ha VIP billetter til galla showet!

Anmeld

11. marts 2010

LouiseNielsen

Majastina skriver:

Jeg har heller ikke købt billetter i forvejen, det turde jeg ikke, men jeg håber på at kunne købe billetter ved indgangen, nu må vi se. Jeg skal ikke se gallashowet, der er udsolgt, det er jeg klar over, men jeg håber at kunne købe billet til nogle af lørdagens konkurrencer, og hvis ikke, så må vi jo bare køre hjem igen og holde en afslapningsweekend med film og hygge Det er jo heller ikke helt dårligt.

Det lyder som om din fødsel nærmer sig med hastige skridt med alle de plukveer, det ville jo også være lidt træls at skulle gå i fødsel midt i hingstestalden eller lignende. Har du mærket tegn på at fødslen er lige op over eller?

Jeg bor i Holstebro, så der er nu ikke så langt hjem fra herning hvis det nu skulle gå igang deroppe.. Men er mere det med at holde til at go rundt deroppe, man nøjes jo ikke med at gå en lille bitte runde... Hehe!

Er 35+5 uger henne idag, men jeg har som sagt rigtig mange plukveer, og de er begyndt at bide en hel del, igår faktisk så meget at de var ligeså slemme som da jeg vågnede med veer da jeg skulle have Nicklas.... Men de gik i sig selv igen! Såå nu må vi se....

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

Årh søde, jeg ville sindssygt gerne afsted! Min bedste veninde ha VIP billetter til galla showet!

Ejjj VIP billetter, snyd!

Anmeld

11. marts 2010

Orkide86

Skal desværre ike der ned, vil ikke ha den bette med og ved ikke om hun kan blive passet så længe.. øv øv.. ville så gerne derned..

Anmeld

11. marts 2010

mrsMary

nøøj, hils i Herning fra mig :-) Der er lidt langt fra kbh.k.....

Kan man se det online?

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Hvor er det fedt at der er så mange hestetosser herinde, det havde jeg slet ikke forestillet mig:-)

Anmeld

12. marts 2010

C.Bødker

Jeg skal afsted hele søndagen, primært for at se konkurrenceklasser og de nykårede hingste.

Hilsen Christina -der har 4 muler i stalden og venter føl om1 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.