kitty skriver:
Åh, hvor blev jeg rørt.. Det var en meget dejlig besked! 
Tusind tak! Og ja, nu skal vi tilbage til at nyde hinanden.. Sådan helt, uden at kigge på klokken og på mine mavefornemmelser... Vi har snakket om en weekend-ferie, for at komme væk og blive "kærester" igen.. Frisk luft under vingerne! Det tror jeg vi trænger til!
Efter 2 års kamp er forventninger noget jeg har det meget mærkeligt med.. De er der, men aldrig helt... Mistroen og skuffelsen fylder altid mere... Og måske er det sundt nok. Og måske bliver glæden 10 gange større, hvem ved!
Jeg håber det er vores tur til at få en for-lomme i baby-køen.. Men: Everything happens for a reason.. Så vi venter 
Meget smukt udtryk!
Tak for dine ønsker.. Jeg glæder mig til at blive flodhest.. Håber jeg kan gøre dig kunsten efter, og være lige så smuk imens !

Ihhhhhhh....... stort stort snøft, selv tak da :-)
og bestemt også tak for de smukke ord herfra
Men pas bare på for, de ord plejer at virke!!!!
Skønt at I tager væk sammen - I kunne ikke have taget et bedre valg. Og skønt du er bevidst om, at nu kan I nyde hinanden lidt uden at have et ur med...men bare.... NYDE det og hinanden!! Man kan jo helt glemme det, ikke? Det er jo derfor, at man overhovedet forsøger at lave ens eget lille mirakel :-)
Man må gerne tro på mirakler, som du kan se! De sker nemlig! Det tror jeg på 
Ha en rigtig skøn aften!!
Kærligst Lisbeth 
Anmeld