Én af Jer... (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Jeg håber inderligt for dig, at kampen snart er slut. Krydser fingre for Jer

Tusind tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg håber også at vi to kommer til at følges ad, med maven fuld af rogn Det ville være dejligt!!

Godt at du kan holde fast i dig selv. For du er den samme, og der er ingen skam i at bede om hjælp til noget man ikke selv kan klare - om det er at løfte noget tungt, penge til at betale regninger med eller til at få sit ønskebarn!

Det ville være rigtig dejligt hvis det kunne lade sig gøre

Anmeld

9. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg er ikke så ked af det mere... Det var jeg 1. februar, hvor vi ligesom kom frem til konklussionen. Nu er jeg rimelig afklaret, men helt afklaret bliver jeg vist aldrig...

Jeg sætter også STOR pris på dig, søde! Du er en kæmpe hjælp og støtte!

Nu er vi i samme båd, og håber vi kommer til at følges ad, helst med hver vores ønske-baby i maven!!

&

Det var godt...

Men nej, det er ikke noget man bliver glad for, ikke før det har virket...

Og det håber jeg det kommer til for os, så vi sammen kan hoppe over i en mødregruppe...det kunne være hyggeligt...

Det er bare dejligt at vi har fundet hinanden og de andre herinde, det er en stor hjælp i den svære ventetid...

Knus

Anmeld

9. marts 2010

håber snart det er os

held og lykke søde

jeg tænker på jer og alt hvad jeg kan

kæmpe

knuzzz

Anmeld

10. marts 2010

Sofiedk

"Velkommen" her til behandlingssiden, hvis man kan sige det

Det er en kæmpe beslutning når man vælger at gå videre og indse at man har behov for hjælp og jeg tror det har været en falliterklæring for mange af os herinde som kvinder at vi ikke kan opnå det mest naturlige en kvinde går igennem selv, men når valget er truffet er det også meget rart at føle at der sker noget istedet for hver måned at gå i uvished om man overhoved har haft ÆL, om man har ramt rigtigt og alt det.

Jeg satser på dit visit her hos os kun er kortvarigt og at du skyder lige igennem behandlingssystemet som en af de heldige der tar den i første hug

Udover det så er det et rigtig godt valg at i har valgt en klinik der er tæt på, det er virkelig en ting der gør processen bare lidt nemmere når man skal lave sædprøve, som jo skal afleveres inden 1 time (så kan man lave den hjemmefra) og hvis man er en af dem der skal scannes en del gange i en cyklus.

Anmeld

10. marts 2010

Kløver

kitty skriver:

Nu er jeg én af Jer.. Seje kvinder... I behandling.. Eller på vej til det!

Idag tog jeg mig sammen, ringende til gynækologen... Og vi er blevet sendt videre i systemet. Vi venter på brev om at komme til samtale..

Jeg er både rundt på gulvet af lettelse over beslutingen er taget.. Men det er også et stort skridt, fyldt med mange følelser. For det ér et nederlag for mig, at vi ikke har kunne blive gravide selv. Men det er jo stadig ikke noget at skamme sig over.

Vi (hovedsagligt jeg) har valgt en klinik inde i byen. En gynækolog, der udfører IUI. Jeg valgte Brædstrup fra, som ligger 45 km herfra, udelukkende på grund af afstand. Min gynækolog havde samme positive indstilling til begge steder, og jeg tænkte at det derfor - MÅSKE- ville lette processen lidt for os, hvis vi kunne spare ttransporten frem og tilbage. Ikke pga af pengene, men på grund af den fysisk/psykiske stress der vil være, ved kørsel frem og tilbage.. Og fordi at vi har aftalt, kæresten og jeg, at vi prøver IUI først, og skal vi over til IVF holder vi en pause inden... Derfor har "den lokale" det vi har brug for lige nu.. (lyder som et pizzaria )

Jeg/vi er ved godt mod! Det føles godt, endelig at have ringet.. Det har reddet mig lidt som en marre... Men vi er blevet ønsket god vind fremover af den gynækolog som jeg har været hos, og ved at vi har begge vores læger som opbakning. Det føles meget rart!

Jeg håber ikke processen bliver for lang. Jeg håber at blive heldig, så vi får gevinst i 1. forsøg. Men skruer ikke forventningerne op.. Det har 2 års kamp for drømmebarnet lært mig at jeg ikke skal!!

TUSIND TAK til ALLE der har sendt hilsner, krydsede fingre, gode råd, sjove beskeder, trøstekram og baby-støv.. Måske har jeg ikke fået svaret hver og én. Men det hele er læst og har givet lidt varme i en hård tid. Jeg er meget taknemlig over at have baby.dk til at tømme hovedet, når det flyder over.. Og til at samle information. Gynækologen var liiiidt overrasket over, at jeg nærmest vidste mere end ham idag.. hihi Så tak for det hele

Let the games begin....

Kram Anna..

Held og lykke

sender masser af babystøv, og håb for 2011 bliver jeres år

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

"Velkommen" her til behandlingssiden, hvis man kan sige det

Det er en kæmpe beslutning når man vælger at gå videre og indse at man har behov for hjælp og jeg tror det har været en falliterklæring for mange af os herinde som kvinder at vi ikke kan opnå det mest naturlige en kvinde går igennem selv, men når valget er truffet er det også meget rart at føle at der sker noget istedet for hver måned at gå i uvished om man overhoved har haft ÆL, om man har ramt rigtigt og alt det.

Jeg satser på dit visit her hos os kun er kortvarigt og at du skyder lige igennem behandlingssystemet som en af de heldige der tar den i første hug

Udover det så er det et rigtig godt valg at i har valgt en klinik der er tæt på, det er virkelig en ting der gør processen bare lidt nemmere når man skal lave sædprøve, som jo skal afleveres inden 1 time (så kan man lave den hjemmefra) og hvis man er en af dem der skal scannes en del gange i en cyklus.

Tak, søde! Det sidste var virkelig dejligt at læse!

Det var lige netop den tanke jeg lagde bag min beslutning... Hvis jeg skulle scannes flere gange på en uge, så vil det bare være nemmere. Jeg har dog aldrig hørt om klinikken, så jeg føler jeg har valgt i blinde. Men lige præcis det du skriver, er grunden til at valget blev sådan!!

Det skal måske lige nævnes at jeg jeg enerådigt kunne tage valget, fordi kæresten sagde at det måtte jeg gerne. Det er min krop, der skal gennem den største process, og at vi skal gøre det, jeg føler passer bedst.. Han har skam været med på råd. Vi ér to om det her!

Tusind tak for dit svar, blev meget glad for at læse det.. Det er så dejligt med alle Jer, det virkelig forstår, hvad det er jeg/vi går igennem.. Det gør det hele en smule nemmere!!

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Maja84 skriver:

Held og lykke

sender masser af babystøv, og håb for 2011 bliver jeres år

Tusind tak!!

Anmeld

10. marts 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Idag tog jeg mig sammen, ringende til gynækologen... Og vi er blevet sendt videre i systemet. Vi venter på brev om at komme til samtale..

Jeg er både rundt på gulvet af lettelse over beslutingen er taget.. Men det er også et stort skridt, fyldt med mange følelser. For det ér et nederlag for mig, at vi ikke har kunne blive gravide selv. Men det er jo stadig ikke noget at skamme sig over.

Vi (hovedsagligt jeg) har valgt en klinik inde i byen. En gynækolog, der udfører IUI. Jeg valgte Brædstrup fra, som ligger 45 km herfra, udelukkende på grund af afstand. Min gynækolog havde samme positive indstilling til begge steder, og jeg tænkte at det derfor - MÅSKE- ville lette processen lidt for os, hvis vi kunne spare ttransporten frem og tilbage. Ikke pga af pengene, men på grund af den fysisk/psykiske stress der vil være, ved kørsel frem og tilbage.. Og fordi at vi har aftalt, kæresten og jeg, at vi prøver IUI først, og skal vi over til IVF holder vi en pause inden... Derfor har "den lokale" det vi har brug for lige nu.. (lyder som et pizzaria )

Jeg/vi er ved godt mod! Det føles godt, endelig at have ringet.. Det har reddet mig lidt som en marre... Men vi er blevet ønsket god vind fremover af den gynækolog som jeg har været hos, og ved at vi har begge vores læger som opbakning. Det føles meget rart!

Jeg håber ikke processen bliver for lang. Jeg håber at blive heldig, så vi får gevinst i 1. forsøg. Men skruer ikke forventningerne op.. Det har 2 års kamp for drømmebarnet lært mig at jeg ikke skal!!

TUSIND TAK til ALLE der har sendt hilsner, krydsede fingre, gode råd, sjove beskeder, trøstekram og baby-støv.. Måske har jeg ikke fået svaret hver og én. Men det hele er læst og har givet lidt varme i en hård tid. Jeg er meget taknemlig over at have baby.dk til at tømme hovedet, når det flyder over.. Og til at samle information. Gynækologen var liiiidt overrasket over, at jeg nærmest vidste mere end ham idag.. hihi Så tak for det hele

Let the games begin....

Kram Anna..

Hej Anna.

Held og lykke med det. Vi er igang med behandling lige nu... Så vi klør på...

Knus Lene

Anmeld

10. marts 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Let the games begin....

Kram Anna..

Hej Anna.

Held og lykke med det. Vi er igang med behandling lige nu... Så vi klør på...

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.