KaMa skriver:
En lidt lang historie:
Jeg mødte for nogle år siden en veninde. Blev senere hen introduceret for hendes mand. Vi kom alle tre rigtig godt ud af det sammen.
Egentlig har jeg altid været sådan lidt "træt" af min veninde. Hun ringer kun, når hun er på vej på arbejde eller lige er på vej til noget. Sjældent har vi ses. Tit skal hun bare bruge en lommepsykolog til sit kaotiske liv.
De sidste mange gange vi har set, er det faktisk hendes mand, der har inviteret, og ham der husker at skrive og spørge, hvordan med graviditet osv.
For nogle uger siden flyttede hun fra sin mand. Hun ville have en pause. Sandheden er, at hun har indledt en affære med hendes mands ven - en bardomsven! Er forelsket i ham. Hun har fortalt mig, at hvis ham vennen ikke vil have have hende, så går hun tilbage til sin mand!
Jeg er simpelthen ved at brække mig over hende, og sammenholdt med, at hun konstant finder på undskyldninger for ikke at ses med mig og aflyster i sidste øjeblik, når jeg inviterer hende hjem (altså den slags venskab, hvor hun bare tager og tager..uden at give igen)
Prikken over i'r er nok, at jeg forrige weekend begyndte at bløde. Hun ringede mens jeg var nr. 28. i køen hos vagtlægen. Sagde jeg ville ringe tilbage lige bagefter. Jeg ringer bagefter - ville høre, om hun så ville køre mig til hospitalet. Kunne se på min tlf, at mit opkald ventede. Hun vælger så ikke at tage den. Hun benytter sig normalt rigtig meget af banke-på funktionen.
3 timer senere ringer hun, og spørger om jeg har fået styr på det hele. Var SÅ skuffet over hende. Det var da en alvorlig situation for mig.
Nå, men det har så gjort, at jeg har sagt til hende, at vi ikke skal snakke sammen i lang tid (er så vred på hende - både pga affære og det med mig).
I mellemtiden har jeg talt med hendes mand, som er så ked af, at hun er flyttet. Fandme om jeg så her til aften kommer til at bekræfte hans mistanke om affære med vennen.
Fuck, fuck fuck. Manden er dybt ulykkelig og brækker sig hele tiden nu. Jeg sidder bare og ryster i hele min krop. Tænk, at have lavet så meget lort i den. Nøj, jeg er træt af mig selv.
Manden er "glad" for at få det at vide, da han fremover ikke vil diskutere sine hjertekvalmer med sin såkaldte ven, og samtidig ikke håbe, at hun kommer tilbage til ham.
Ville bare lige af med det, da jeg virkelig er så rystet.
Hej søde, jeg synes du er en stærk kvinde. Hun er et pjok og fortjener ham ikke. Vent bare og se, han bliver senere glad for at du sagde det!!! Hun er jo ikke værd at samle på!!!!! Ikke for nogen af jer!!!