F*ck jeg har dummet mig big time!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

MM1987

KaMa skriver:

Hendes bil er set hjemme hos ham vennen, og de er set sammen flere steder - så jov, han havde en ret voldsom anelse. De to turtelduer har også været sammen i byen med kys og kram - hvor de mødte nogle af hans andre venner!

Men jov, jeg kan ikke løbe fra, at det er mig, der bekræftede det!

Føj, min krop ryster helt. Har aldrig fucket nogle så meget før.

Veninder bliver vi aldrig igen!

Nej men spørgsmålet er om du kommer til at savne hende som veninde og om du nogensinde havde kunne tilgive den måde hun har opført sig på...

Det var nok ikke så smart at fortælle ham det, men din sympati ligger hos ham og ikke hos hende, og det er der jo en god grund til...

Han har gjort sig fortjent til den sympati, og ja måske hjalp det det lidt på vej at du var sur på hende...men du er jo selv klar over det, og nogen gange reagere vi på vores følelser og glemmer hvad vi burde gøre...

Ja det var ikke smart, men tror ikke du kommer til at miste meget ved det, så måske det er det man kalder billige lærer penge...der er selvfølgelig nogen moralske skrumpler de næste par dage og sikkert også en ordentlig skide balle fra "veninden" - men ikke i det lange løb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Muffinmus

hmm, tror sgu du et eller andet sted har gjort dem begge en tjeneste. Din veninde er jo ikke en særlig rr person sådan som hun sviner sin mand til ved at have affærer osv.

Og han fortjener da om nogen at vide at hun er videre i sit liv og at han også bør komme det:-)

Godt gået synes jeg!!!!

Anmeld

8. marts 2010

NoName

Hej du,

for nogle år siden lavede jeg samme stunt overfor en NY veninde... De to historier ligner meget hinanden...

Kan sagtens forstå du har det rigtig skidt. Men på den anden side, så har hun jo ikke lige været en mønster veninde over for dig, tværtimod. Jeg ser det lidt som din underbevisthed der laver "så-kan hun-lære-det" tricket, det er så bare pisse ærgeligt at det går ud over hendes mand. Men tror du ikke han måske er bedre tjent med at vide det???

NoName 19+5

Anmeld

8. marts 2010

Vial

Pyyyhh, ja jeg tog altså tyrene ved hornene og skrev en sms til hende om, at manden nu vidste det.

Hun ringede selvfølgelig op, og jeg fik den største sviner.. sikke en masse 5'ere i bødekassen for det sprog.

Jeg sagde, at jeg havde bekræftet det, og at jeg godt kunne forstå, at hun var vred på mig, sådan ville jeg også have det.

Sagde så til hende, at jeg ikke synes, at vi var de veninder, hun hævdede vi (havde været) var! Det var hun selvfølgelig ikke enig i.

Hendes verden er fuldstændig rystet nu, og som hun sagde: Tak fordi du ødelagde vores ægteskab. Måtte så sige, at det havde hun jo selv gjort.

Nu ved hun det, og jeg fik verdens største skideballe, et afsluttet venskab og en der smed røret på.

Er ikke ked af at jeg har mistet hende - det gjorde jeg for længe siden. ER bare ked af hele situationen.

TAK for alle jeres tilkendegivelser.. pyhhh føler mig stadig meget lille..

Anmeld

8. marts 2010

NoName

KaMa skriver:

Pyyyhh, ja jeg tog altså tyrene ved hornene og skrev en sms til hende om, at manden nu vidste det.

Hun ringede selvfølgelig op, og jeg fik den største sviner.. sikke en masse 5'ere i bødekassen for det sprog.

Jeg sagde, at jeg havde bekræftet det, og at jeg godt kunne forstå, at hun var vred på mig, sådan ville jeg også have det.

Sagde så til hende, at jeg ikke synes, at vi var de veninder, hun hævdede vi (havde været) var! Det var hun selvfølgelig ikke enig i.

Hendes verden er fuldstændig rystet nu, og som hun sagde: Tak fordi du ødelagde vores ægteskab. Måtte så sige, at det havde hun jo selv gjort.

Nu ved hun det, og jeg fik verdens største skideballe, et afsluttet venskab og en der smed røret på.

Er ikke ked af at jeg har mistet hende - det gjorde jeg for længe siden. ER bare ked af hele situationen.

og

du er SÅÅÅ sej...

Anmeld

8. marts 2010

Vial

noname skriver:

og

du er SÅÅÅ sej...

Tak - det var en klam samtale - men den skulle jo tages. Jeg har dummet mig, og må tage skraldet.

Det er jo intet i mod, hvad de to nu kæmper med.

I øvrigt, så kan jeg sagens se mig selv i dit tidligere indlæg. Mon ikke, at jeg også har haft lidt "så kan hun lære det". Bare så lavt, at have det sådan. Vi taler jo ikke om, at hun missede bussen. Det er et 3 årigt langt ægteskab. En mand, der har mistet ven og kone. Samt en kone, der har mistet ny elsker og mand!!

Pyhhh...må lige huske mig selv på, at det jo ikke er mig, der tvang nogle til at have en affære. Lige nu tager jeg sgu hele skylden på mig!! Latterligt

Anmeld

8. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Har selv stået i det samme med min svigerinde og hendes dengange mand....

Hun aflyste deres bryllup on/off,  udsatte det osv. Men hans familie havde betalt for det hele så de valgte at gennemføre - selvom hun havde en anden...

Hun spurgte en overgang om hun måtte bruge mig som undskyldning i at være hos den ande - sagde klart nej.

Vidste alt hvad hun laved og han aned intet i start. Men det blev være og være.. Han skrev ofte til mig og spurgte om jeg kendte til noget - sagde i start nej...

En aften blev han bare ved og ved med at sms'e og stille alle de der spørgsmål..

Så kom spørgsmålet atter: Jeg kan ikke bære det mere og spørger dig fra mit hjerte har hun en anden? Sagde at det ville jeg ikke nægte mere og alt det han havde mistanke om var sandt.

Ringed til min svigerinde og fortalte, hvad jeg lige havde sagt til hendes mand og hvis det kosted vores venskab så måtte det ske, ville ikke se ham så evig ked af det af og hun bare havde det skægt.

De blev skilt og vi har stadig det bedste veninde forhold.

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Ja, den var sgu ikke så heldig. Men godt du selv ved du har kvajet dig, tænker at du måske skulle sige det til kvinden, så hun ved hvad du har sagt...ikke sikkert at det jo er hele sandheden og så kan de da i det mindste få talt ud.

Knus Eva..

Anmeld

8. marts 2010

NoName

KaMa skriver:

Tak - det var en klam samtale - men den skulle jo tages. Jeg har dummet mig, og må tage skraldet.

Det er jo intet i mod, hvad de to nu kæmper med.

I øvrigt, så kan jeg sagens se mig selv i dit tidligere indlæg. Mon ikke, at jeg også har haft lidt "så kan hun lære det". Bare så lavt, at have det sådan. Vi taler jo ikke om, at hun missede bussen. Det er et 3 årigt langt ægteskab. En mand, der har mistet ven og kone. Samt en kone, der har mistet ny elsker og mand!!

Pyhhh...må lige huske mig selv på, at det jo ikke er mig, der tvang nogle til at have en affære. Lige nu tager jeg sgu hele skylden på mig!! Latterligt

En rigtig nederen samtale, ja. Men som du selv siger har du jo ikke tvinget nogen til utroskab.

Nej du skal ikke tage hele skylden, du har hjulpet sandheden frem lidt før den var klar til at komme frem. men i sidste ende er resultatet nok det samme...

Ja du vil have det lidt skidt et par dage, men så kommer din fornuft tilbage... Måske gør hun også, måske endda som en bedre veninde.

knus Majken - der selv lige har haft fat i tyrens horn i form af sin far

Anmeld

8. marts 2010

Mettemus

KaMa skriver:

Sejt at du turde ringe!! Helt sikkert det bedste... og ja - det er hende der har ødelagt sit ægteskab, og hvis hun ikke vil se det, så skidt med det. Synes godt du kan rette ryggen igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.