Zafir skriver:
Altså - jeg kan faktisk ikke rigtig se, hvad du har gjort galt.!!!
Du har da været ærlig..!! - Med den overskrift, troede jeg at DU havde scoret hendes mand eller noget.
Hun er da totalt mega egoist, at hun siger at hun vil gå tilbage til manden, hvis det ikke går. Det er han da ikke tjent med!!!
jeg sytnes du har gjort det rigtigt!!!
STORT KRAM!!!
Tak - noget har jeg gjort galt.
Et eller andet sted, så burde der ligge loyalitet hos den man mødte først - altså min veninde. Det er en balancegang at skifte 1. pladsen ud med manden, men det er jo det, som er sket.
Kort sagt, så har hun spillet sine kort forkert. Et venskab skal plejes. Havde hun gjort det, så havde jeg aldrig brugt 2 min på at snakke med manden efter hun er flyttet.
Jeg falder sgu bare i, når han nu er den eneste, som spørger til blandt andet min graviditet. Så er jeg sgu solgt.. Egentlig ret smart af ham. Dvs. jeg kender ham jo, og ved at han oprigtig har har interesse i andre mennesker. Har jeg haft problemer, så er det ham, der har snakket med mig, og hende der har siddet på facebook imens!
Denne her skal jeg have rystet af mig, men sætter aldrig mig selv i den situation mere.
Jeg blev lige midt i det hele ret irriteret. Jeg har siddet og kamprystet og haft hjertebanken, og så slår det mig, det har mine små tvillinger sgu ikke fortjent!