Chai tea, drikker i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Chalala85

DL skriver:

jeg elsker chai te.. og har fundet frem til en hjemme lavet én der faktisk er rigtig god ;-) ... hjælper lidt på bugettet når man elsker denne gude drik :0)

Er vi ude i en deler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Chalala85

Rosa skriver:

Samme her - måtte droppe kaffen her i graviditeten da jeg får hjertebanken af for meget koffein, så chaien er min redning

Hihi hvor lækkert

Det var da en reklmame man kunne bruge til gravide...

gå over til chai tea hvis du vil undgå koffein hihi

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

ViolaFie skriver:

I love it! Drikker ikke kaffe (hmm, eller jo, men kun i pressede eksamenssituationer, hvor jeg skal holde mig vågen)..så drikker i stedet masser af the og oftest chai. Har en fra Kusmi, da jeg elsker deres dåser og synes de er yndige som urtepotteskjulere efterfølgende.. men ellers køber jeg også bare alle mulige andre mærker af chai. Men hvis du skal sælge det tror jeg det er et plus med en fin æske/dåse, i hvert fald for mig som køber Altid lækkert når man føler man får "hele pakken".

Jeg havde overvejet at få designet mine egne beholdere i flot desigt med en lille logo så den ikke lyser op i køkkenet. Så bliver den inkl i de store pakker og en man kan købe med for en 40kr eller sådan når man køber de små poser tea.

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Kamelia skriver:

uhhhh det er min favorit te. ELSKER Chai, men bryder mig bestemt ikke om det hvis den er for sød.

Jeg er meget glad for den fra Celestial Seasonings, den er usødet og smager skønt. Det gør deres pepermynte te så også!!

Knus Kamelia

Den synes jeg også er rigtig lækker

tror bestemt også jeg vil have en del varianter.. også uden koffein osv

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Tina2 skriver:

Jeg er også ret vild med chai the:-) Min veninde serverede det for mig med mælk engang, det havde jeg aldrig prøvet- jamen det var jo brunkage som drik, mmmmmm!!!!!!! Smagte riiiigtig godt

Jeg drikker også Celestial Seasonings, synes det er rigtig godt:-)

Ja det er nemlig lidt brunkage agtigt hehe

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Cris skriver:

Uha! Synes du ikke, at jeg måske øddelegger Chalala85's forretning???? hahahahahaha

Det går nok.. så kan jeg jo sælge ingredienserne haha

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

gruener skriver:

Hej

Er personlig afhængig af chai tea.. Celestial seasonings india spice er min farvorit! Har flere veninder der også drikker meget meget af den samme.. Tror det ville være et hit. Og det er jo pænt dyrt at købe.. Dog har de det altså rimeligt billigt i søstrene grene, så det ville jeg lige undersøge først  

Held og lykke

Sara

Jeg er i fuld gang med at undersøger det hele om det kan betale sig

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Karoline skriver:

Storelsker chaithe - især chailatté fra Baresso. Men så er éns sukkersepoter vist også fyldt op 

Bedste hilsner

Karoline

Ja de smager også super godt

Man kan jo lave dem uden sukker hehe

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Louise81 skriver:

Jeg elsker chai-the, især på en kold dag så får man virkelig varmen.

Jeg blander dog selv min, så kan helt selv bestemme hvor krydret den skal være, og søder den så med honning. Lækkert.

Men det lyder som en spændende forretnings idé :-)

Så glæd dig til varmen kommer, så kan du lave den med is som en iceblend,.

wow det er lækkert skulle jeg hilse og sige

Anmeld

7. marts 2010

lululupo

uhmmmmmm elsker en god varm chai fra baresso også, men laver det ikke selv Kunne dog godt finde på det ror jeg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.