Chai tea, drikker i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.811 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Chalala85

Hej i skønne individer

Nu står jeg og er en meget glad chai tea drikker, det har min søde mand sørme også opdaget og synes nu jeg burde starte min egen online forretning og sælge. Han driver selv 4 virksomheder så han kan jo være til stor hjælp hehe

Der er store besparelser i det idet vi vil købe via USA og vil derfor kunne tilbyde kunderne en noget større besparelse end den de i forvejen for herhjemme via danske sidder.

Så 2 spørgsmål til jer:

Drikker i det og hvor meget?!

Hvilket mærke?!

Jeg vil egentlig bare høre hvor udbredt det er herinde

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

TbCp

Jeg har aldrig hørt om det ... Hvad er der "anderledes" ved det end almindelig te?

Anmeld

6. marts 2010

oo

jeg bryder mig slet ikke om smagen, så nej. men jeg hører Sys Bjerre er glad for det

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

TbCp skriver:

Jeg har aldrig hørt om det ... Hvad er der "anderledes" ved det end almindelig te?

Det er indisk tea, en meget gammel tradition som først er kommer ud til verden inden for det sidste års tid. 

Det er en sød lækker tea som man kan få i mange varianter. Det er super godt hvis man har en sød tand, for det feder stort set ikke. Man kan få det med og uden koffein. Og self også helt uden sukker.

Du kan evt goggle. David Rio chai tea

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

jeg bryder mig slet ikke om smagen, så nej. men jeg hører Sys Bjerre er glad for det

haha kunne være jeg skulle få hende som stamkunde

Anmeld

6. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Chalala85 skriver:

Hej i skønne individer

Nu står jeg og er en meget glad chai tea drikker, det har min søde mand sørme også opdaget og synes nu jeg burde starte min egen online forretning og sælge. Han driver selv 4 virksomheder så han kan jo være til stor hjælp hehe

Der er store besparelser i det idet vi vil købe via USA og vil derfor kunne tilbyde kunderne en noget større besparelse end den de i forvejen for herhjemme via danske sidder.

Så 2 spørgsmål til jer:

Drikker i det og hvor meget?!

Hvilket mærke?!

Jeg vil egentlig bare høre hvor udbredt det er herinde

Tak på forhånd

Uhhhh.... chai te er lækkert.

Jeg leder faktisk efter en rigtig god af slagsen, ala den de har på Baresso.

Har købt en i super brugsen, men den bliver slet slet ikke krydret/stærk nok. Den smager bare af flad tynd te...adr.

Kender du et godt mærke? Jeg blander gerne mælk i.

Anmeld

6. marts 2010

Low

Jeg kan ikke så godt lide det men mine 2 gamle kontakt personer drak det hver gang jeg sad på café med dem . De elskede det

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

Rikke&Liam skriver:

Uhhhh.... chai te er lækkert.

Jeg leder faktisk efter en rigtig god af slagsen, ala den de har på Baresso.

Har købt en i super brugsen, men den bliver slet slet ikke krydret/stærk nok. Den smager bare af flad tynd te...adr.

Kender du et godt mærke? Jeg blander gerne mælk i.

Hehe jaaa endnu en chai elsker

Det bedste mærke er helt klart David Rio med hans Elephant vanilla, den er bare super skøn.

det kan godt betale sig at købe det over nettet

Anmeld

6. marts 2010

Baby2010/2013

Jeg drikker det tit, næsten lige meget hvilket mærke, bare det er chai the.

Chai the har en mere sød og krydret the end mange andre slags, og man bliver aldrig træt at det hehe...

Det lyder spænende med online-butikken, skriv lige web-adressen hvis det bliver til noget

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

Trunde-pigen skriver:

Jeg drikker det tit, næsten lige meget hvilket mærke, bare det er chai the.

Chai the har en mere sød og krydret the end mange andre slags, og man bliver aldrig træt at det hehe...

Det lyder spænende med online-butikken, skriv lige web-adressen hvis det bliver til noget

Det lover jeg.. ville da være fedt med nogle faste kunder til at evaluere og komme med indput

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.