Chai tea, drikker i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Chalala85 skriver:

Det lover jeg.. ville da være fedt med nogle faste kunder til at evaluere og komme med indput

Ja, helt sikkert.

Du siger bare til hvis du mangler en smagsdommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

MyBaby

Jeg elsker også bare chai the! Jeg drikker det lidt i perioder og mest om vinteren - jeg har købt nogle pakker i Søstrene Grene og det er okay, synes jeg!

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

Rikke&Liam skriver:

Ja, helt sikkert.

Du siger bare til hvis du mangler en smagsdommer

Det kommer jeg helt sikkert til.. skal jo sælge det rigtige hehe

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

MyBaby skriver:

Jeg elsker også bare chai the! Jeg drikker det lidt i perioder og mest om vinteren - jeg har købt nogle pakker i Søstrene Grene og det er okay, synes jeg!

Ved du hvor spiced den er? hvor meget er det er i og hvad har de kostet

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

Drikker det RIGTIGT meget!!! Især når jeg er i nærheden af en Starbucks :-) Det er det bedste! Jeg har selv det der Chaï sirup...og ellers har jeg noget chai the, som jeg har købt i sådan en naturforretning. Jeg har desværre ikke mere lige nu, og kan bare ikke lige huske, hvad det egentligt hedder??

Mange hilsner en Chaï the-fan ;-)

Anmeld

6. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Drikker det RIGTIGT meget!!! Især når jeg er i nærheden af en Starbucks :-) Det er det bedste! Jeg har selv det der Chaï sirup...og ellers har jeg noget chai the, som jeg har købt i sådan en naturforretning. Jeg har desværre ikke mere lige nu, og kan bare ikke lige huske, hvad det egentligt hedder??

Mange hilsner en Chaï the-fan ;-)

hehe lækkerier det er

Jeg bruger selv David Rio rigtig meget eller Chai amore

Anmeld

6. marts 2010

DL

jeg elsker chai te.. og har fundet frem til en hjemme lavet én der faktisk er rigtig god ;-) ... hjælper lidt på bugettet når man elsker denne gude drik :0)

Anmeld

6. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trunde-pigen skriver:

Jeg drikker det tit, næsten lige meget hvilket mærke, bare det er chai the.

Chai the har en mere sød og krydret the end mange andre slags, og man bliver aldrig træt at det hehe...

Det lyder spænende med online-butikken, skriv lige web-adressen hvis det bliver til noget

Samme her - måtte droppe kaffen her i graviditeten da jeg får hjertebanken af for meget koffein, så chaien er min redning

Anmeld

6. marts 2010

Balderson

Jeg kender ikke lige præcis det mærke, men jeg elsker the ;0)

Og man er vel altid frisk på at prøve noget nyt ;0)

Anmeld

6. marts 2010

Sofia

I love it! Drikker ikke kaffe (hmm, eller jo, men kun i pressede eksamenssituationer, hvor jeg skal holde mig vågen)..så drikker i stedet masser af the og oftest chai. Har en fra Kusmi, da jeg elsker deres dåser og synes de er yndige som urtepotteskjulere efterfølgende.. men ellers køber jeg også bare alle mulige andre mærker af chai. Men hvis du skal sælge det tror jeg det er et plus med en fin æske/dåse, i hvert fald for mig som køber Altid lækkert når man føler man får "hele pakken".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.