Chai tea, drikker i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Kamelia

uhhhh det er min favorit te. ELSKER Chai, men bryder mig bestemt ikke om det hvis den er for sød.

Jeg er meget glad for den fra Celestial Seasonings, den er usødet og smager skønt. Det gør deres pepermynte te så også!!

Knus Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Tina2

Jeg er også ret vild med chai the:-) Min veninde serverede det for mig med mælk engang, det havde jeg aldrig prøvet- jamen det var jo brunkage som drik, mmmmmm!!!!!!! Smagte riiiigtig godt

Jeg drikker også Celestial Seasonings, synes det er rigtig godt:-)

Anmeld

6. marts 2010

Louise81

Jeg elsker chai-the, især på en kold dag så får man virkelig varmen.

Jeg blander dog selv min, så kan helt selv bestemme hvor krydret den skal være, og søder den så med honning. Lækkert.

Men det lyder som en spændende forretnings idé :-)

Anmeld

6. marts 2010

Cris

Jeg boede to og halv år i Indien og så kan du forstille dig, at jeg drikker Chai    Så ved jeg, hvad egentlig chai er. Jeg laver den selv derhjemme og jeg bryder mig ikke så meget om dem de sælger hos baresso eller starbuks...

Anmeld

6. marts 2010

Kamelia

Cris skriver:

Jeg boede to og halv år i Indien og så kan du forstille dig, at jeg drikker Chai    Så ved jeg, hvad egentlig chai er. Jeg laver den selv derhjemme og jeg bryder mig ikke så meget om dem de sælger hos baresso eller starbuks...

Ihhh kommer du ikke med en god opskrift!

Knus Kamelia

Anmeld

6. marts 2010

Cris

Kamelia skriver:

Ihhh kommer du ikke med en god opskrift!

Knus Kamelia

Uha! Synes du ikke, at jeg måske øddelegger Chalala85's forretning???? hahahahahaha

Anmeld

6. marts 2010

gruener

Hej

Er personlig afhængig af chai tea.. Celestial seasonings india spice er min farvorit! Har flere veninder der også drikker meget meget af den samme.. Tror det ville være et hit. Og det er jo pænt dyrt at købe.. Dog har de det altså rimeligt billigt i søstrene grene, så det ville jeg lige undersøge først  

Held og lykke

Sara

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Chalala85 skriver:

Hej i skønne individer

Nu står jeg og er en meget glad chai tea drikker, det har min søde mand sørme også opdaget og synes nu jeg burde starte min egen online forretning og sælge. Han driver selv 4 virksomheder så han kan jo være til stor hjælp hehe

Der er store besparelser i det idet vi vil købe via USA og vil derfor kunne tilbyde kunderne en noget større besparelse end den de i forvejen for herhjemme via danske sidder.

Så 2 spørgsmål til jer:

Drikker i det og hvor meget?!

Hvilket mærke?!

Jeg vil egentlig bare høre hvor udbredt det er herinde

Tak på forhånd

Jeg drikker ikke Chai tea... Men Chai latte altså med rismælk... Jeg synes en webshop med tea i flere afskygninger ville være fedt! Især hvis det var lidt billigere

Anmeld

6. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Storelsker chaithe - især chailatté fra Baresso. Men så er éns sukkersepoter vist også fyldt op 

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

ka-ri-na skriver:

Jeg drikker ikke Chai tea... Men Chai latte altså med rismælk... Jeg synes en webshop med tea i flere afskygninger ville være fedt! Især hvis det var lidt billigere

De fleste laver det også på mælk.. inkl. mig

Jeg håber det kan lade sig gøre så alle kan få gavn af de lækre tea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.