Helt enig....og så tror jeg virkelig at pædagog udd. giver for mange chancer og er alt for rummelige og nu skal vi jo være søde ved alle-agtig.
Hvad der ikke starter af mennesker på den udd....nu vil jeg ikke gå i detaljer med ham her og hvad han har oplevet og lavet gennem livet...men han er snart 40 år og bliver ved med at sige at nu stopper han og han kan ikke osv osv...hans eksamen har han udsat en fra sidste år og tror egentlig godt han ved han ikke kan...men for pokker da, så spring fra så ikke vi skal rode med det her. Men nu ser vi i aften, har han lavet noget, så er det jo ok at blive, men har han intet lavet, så kan vi ikke arbejde med ham, for det er ikke vores opgave, men for pokker det er svært...for jeg kan jo godt se hvad han kommer af og hvad der sker...men jeg er ikke pædagog for ham, han er sgu voksen og må tage ansvar og de konsekvenser det kræver...
Undskyld mit brok...men grrrrr....er så skide træt af gruppebøvl...
Knus..
tinpou skriver:
Ja, du skal fandme ikke påtage dig ansvaret for hans uddannelse, det har ved gud aldrig været meningen! Godt du kom af med ham! Åhh tro mig, jeg kan bare huske typen. De er SÅ belastende og det værste er at netop pga gruppearbejdsformen så kan det lykkes den type studerende at hænge på og køre frihjul i alt for lang tid før det går op for dem at det måske ikke lige er sådan et studie der er det rigtige for dem. Men det er fandme træls at den erkendelsesproces skal trækkes i langdrag og foregå på bekostning af andre! Basta!
Anmeld