eller nok nærmere et problem.
Sagen er den at vi skal lave en eksamensopgave til torsdag. Vi er tre i gruppen og en af parterne har så valgt at tage til koncert hele den her weekend og jeg og den anden i gruppen har sagt vi godt kunne begynde at skrive analyse osv bare teorien var i hus og teorien skal vi skrive en del hver.
Vi delte det så op i går og teorien fra x skulle vi have i dag, så modtager jeg en mail der ikke er vedhæftet noget og endvidere har personen kun samlet en masse teori men ikke skæret det ned og skrevet det så vi kan bruge det. Men intet er vedhæftet og nu står han i fredericia, siger han, det er så en løgn da det tager noget længere tid at nå derover.
Jeg er virkelig så irriteret og skuffet. Nu skal vi sidde og skrive hans også, må droppe Konrads fødselsdag pga alt det her...eller i hvert fald kun se ham to timer i morgen...
Men hvad pokker gør man...egentlig så har jeg ikke lyst til at hive en igennem som ikek engang gør noget for det. Ok at vi alle har vores evner forskellige steder, men altså...så må man da vise man vil det.
Undskyld min galde...er bare ØV, lige nu.
Knus Eva
Anmeld