Hvilken pusletaske har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2010

LISBETH:-)

Jeg har denne fra Gaia og ko model carry all fish print. Den er jeg rigtig rigtig glad for!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

SpunkenJo

Jeg syns osse det var mange penge, at give over 500 kr for en pusletaske, men efter flere "fejlkøb" og altså spildte penge, så købte jeg til sidst den jeg havde tænkt på fra starten af...... TORSKEDUMT!

Tilgengækld ÆLSKER jeg min taske nu, og alle veninderne, som ikkke har børn er vilde for at få en magen til. Er fan af, at den ikke udstråler pusletaske, og at jeg kan bruge den uden jeg har Carlen med.

Pusletaske BA-ANLY grey baby Stroom

Indretningen i tasken er bare super, og kvaliteten er simpelthen for skøn!!!

Så brug nu de sølle par eksktra hundredelapper PÅ DIG SELV!!! som det jo faktisk er. For baby får altså RIGELIGT! En go taske til en tusse eller deromkring, er det mindste man ska unde sig selv..... Syns jeg.....

/Jo

Anmeld

6. marts 2010

Mig med maven

starsofheaven skriver:

vi har den her fra emmaljunga i creme leather.. den passer til vores barnevogn, er super glad for den.

Den har vi også, af samme årsag... Er rigtig glad for den.

Synes det er fedt at den ikke ligener en pudsletaske...

Anmeld

6. marts 2010

Josesmor

SpunkenJo skriver:

Jeg syns osse det var mange penge, at give over 500 kr for en pusletaske, men efter flere "fejlkøb" og altså spildte penge, så købte jeg til sidst den jeg havde tænkt på fra starten af...... TORSKEDUMT!

Tilgengækld ÆLSKER jeg min taske nu, og alle veninderne, som ikkke har børn er vilde for at få en magen til. Er fan af, at den ikke udstråler pusletaske, og at jeg kan bruge den uden jeg har Carlen med.

Så brug nu de sølle par eksktra hundredelapper PÅ DIG SELV!!! som det jo faktisk er. For baby får altså RIGELIGT! En go taske til en tusse eller deromkring, er det mindste man ska unde sig selv..... Syns jeg.....

/Jo

Ja det er jo det Jeg har også fået lidt skattepenge tilbage så kan da forkæle mig med lidt af dem

Den ser rigtig fed ud din taske.. Hvor har du købt den ??

Anmeld

6. marts 2010

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

/Jo

EJ hvor er den fiiin... Hvad er det for en???

Anmeld

8. marts 2010

lotte32

Nu er jeg jo ikke gravid mere, men håber at blive det igen snart har dog fået en hoppop kombineret pusletaske og stol... og syns den er lidt smart

Klik på billedet, for at se et større billede Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

8. marts 2010

Loa

SpunkenJo skriver:

/Jo

Uh uh den har jeg også overvejet når det bliver aktuelt.....

Det lyder som om om du er tilfreds med den?

Er der mindre rum i, og plads til det hele?

Anmeld

8. marts 2010

hc=k

lotte30 skriver:

Nu er jeg jo ikke gravid mere, men håber at blive det igen snart har dog fået en hoppop kombineret pusletaske og stol... og syns den er lidt smart

Klik på billedet, for at se et større billede Klik på billedet, for at se et større billede

Hvor køber man sådan en henne??

Jeg kunne da godt tænke mig sådan en

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Sama skriver:

Ja hvilken pusletaske har du og må jeg se den??

jeg har været igang med at kigge lidt på nettet da jeg gerne vil have en lidt smart en og ikke alt for "mor agtig"... Så hit med noget inspiration tøser...

vi købte bare den der passer til vores combivogn, en Emmaljunga exclusive i farven Copper.... (Beige med detaljer)...

et af vores kriterier var at farmand også skulle kunne rende rundt med den:0) så den skulle ikke være tøset

Anmeld

8. marts 2010

lotte32

hc=k skriver:

Hvor køber man sådan en henne??

Jeg kunne da godt tænke mig sådan en

Jeg kan ikke huske hvilken hjemmeside jeg bestilte den fra, men du skal bare google "hoppop pusletaske" så dukker der forskellige sider op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.