Hvilken pusletaske har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. marts 2010

SaNiNa

Lige nu har vi ikke nolge da vi lige har fået pengene tilbage fra vores gaia og ko da den blev ved med at gå i stykker.

men vi har bestil den her og få den i næste uge glæder mig rigtig meget

Min nye pusletaske fra Stroom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

SaNiNa

lisbeth2910 skriver:

Jeg har denne fra Gaia og ko model carry all fish print. Den er jeg rigtig rigtig glad for!!!!

Den hvade vi inde til i torsdages de der knapper i bunden blev ved med at falde af og vi fik nye på hele tiden til sidste blev jeg så glad og den måde babysam tacklede det på at de fik en smøre uden lige og det endst med vi kunne vælge en ny taks eller et tilgodebevis men det ville jeg ikke da jeg aldrig sætter mine ben i en babysam igen.

det endte med vi fik pengene tilbage og vi kørete over i ønskebørn og bestilte en taske fra stroom da den model vi har/hvade fra gaia og ko er udgået

Anmeld

10. marts 2010

SaNiNa

SpunkenJo skriver:

Jeg syns osse det var mange penge, at give over 500 kr for en pusletaske, men efter flere "fejlkøb" og altså spildte penge, så købte jeg til sidst den jeg havde tænkt på fra starten af...... TORSKEDUMT!

Tilgengækld ÆLSKER jeg min taske nu, og alle veninderne, som ikkke har børn er vilde for at få en magen til. Er fan af, at den ikke udstråler pusletaske, og at jeg kan bruge den uden jeg har Carlen med.

Pusletaske BA-ANLY grey baby Stroom

Indretningen i tasken er bare super, og kvaliteten er simpelthen for skøn!!!

Så brug nu de sølle par eksktra hundredelapper PÅ DIG SELV!!! som det jo faktisk er. For baby får altså RIGELIGT! En go taske til en tusse eller deromkring, er det mindste man ska unde sig selv..... Syns jeg.....

/Jo

Den er fra stroom ikke?

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

for satan altså :-)

Nu bliver jeg jo også nødt til at have mig en luksus pusletaske... hvordan har jeg kunne klare mig uden indtil videre??? (bortset fra at ungen ikke er født endnu... detalje)

MEN skal det være alma sort eller alma rød?

HELP :-)

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/

Anmeld

11. marts 2010

Josesmor

LauraLW skriver:

for satan altså :-)

Nu bliver jeg jo også nødt til at have mig en luksus pusletaske... hvordan har jeg kunne klare mig uden indtil videre??? (bortset fra at ungen ikke er født endnu... detalje)

MEN skal det være alma sort eller alma rød?

HELP :-)

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/

ja sikke en beslutning hva Jeg er mest til den der hedder ANLY (tror jeg nok) og den får ik i rød.. så det dilemma står jeg ikke i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.