Hvilken pusletaske har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.814 visninger
55 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Josesmor

Ja hvilken pusletaske har du og må jeg se den??

jeg har været igang med at kigge lidt på nettet da jeg gerne vil have en lidt smart en og ikke alt for "mor agtig"... Så hit med noget inspiration tøser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

bagger26

Altså min er jo ikke rigtig en pusletaske, men jeg har købt denne her bare i mørke lilla.

http://www.madamechic.dk/shop/friis-og-company-1808p.html

Den dækker mine behov, jeg har med min søn også bare brugt en alm taske som pusletaske.. Syntes at de pusletasker jeg kan li er alt for dyre for mig.

Mvh Christine

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

www.lillebi.dk har mange fine pusletasker. Jeg har selv en lysegrå/lilla med stiliserede pink blomster på fra Gaia og Ko.

Anmeld

6. marts 2010

MM1987

Jeg kan bedst lide dem der ligner en almindelig taske og er derfor vild med:

byStroom laver nogen fine nogen, jeg er helt pjattet med den der hedder Alma...

og selvfølgelig de kendtes mærke storksak

Men jeg aner ikke om de er gode...

Min veninde har en storksak og jeg ser hende næsten ikke uden, den tjener nu barn nr. 2...

Anmeld

6. marts 2010

Kløver

bagger26 skriver:

Altså min er jo ikke rigtig en pusletaske, men jeg har købt denne her bare i mørke lilla.

http://www.madamechic.dk/shop/friis-og-company-1808p.html

Den dækker mine behov, jeg har med min søn også bare brugt en alm taske som pusletaske.. Syntes at de pusletasker jeg kan li er alt for dyre for mig.

Mvh Christine

nøj en fed taske, hvor kan fås i lilla, skal dog ikke bruge en som pusletaske men ville være fed som alm taske

Anmeld

6. marts 2010

starsofheaven

vi har den her fra emmaljunga i creme leather.. den passer til vores barnevogn, er super glad for den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2010

Svenne

Jeg har købt en Gaia & Co i brun fløjl. Den er jeg rigtig glad for. Jeg fandt den på en svensk hjemmeside, hvor den var en del billigere end at købe den herhjemme - og de sendte den fragtfri.

Anmeld

6. marts 2010

Svenne

Svenne skriver:

Jeg har købt en Gaia & Co i brun fløjl. Den er jeg rigtig glad for. Jeg fandt den på en svensk hjemmeside, hvor den var en del billigere end at købe den herhjemme - og de sendte den fragtfri.

Og her er et billede:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

Jeg skal bare bruge den der høre til barnevognen.... Behøver ikke være vild fancy for min skyld!

Anmeld

6. marts 2010

CarinaSB

hvis vi skal have meget med til Noah bruger jeg den til barnevognen .. og skal vi bare have bleer og vådservietter med kommer det bare i min egen taske .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.