Hvilken pusletaske har du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2010

Valle81

Sama skriver:

Ja hvilken pusletaske har du og må jeg se den??

jeg har været igang med at kigge lidt på nettet da jeg gerne vil have en lidt smart en og ikke alt for "mor agtig"... Så hit med noget inspiration tøser...

Jeg fik foræret denne lækre Oilily taske, som han købte til mig da de var på bud til 399 i Bilka:0)

Er så glad for den og den matcher vores grønne barnevogn:0)

Christina

38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Christinahr

Svenne skriver:

Og her er et billede:

Den har jeg også, har købt min brugt for 150 og den var som ny

Jeg er rigtig glad for den og synes den er pæn og ikke for pusletaske agtig

Anmeld

6. marts 2010

Kløver

Valle81 skriver:

Jeg fik foræret denne lækre Oilily taske, som han købte til mig da de var på bud til 399 i Bilka:0)

Er så glad for den og den matcher vores grønne barnevogn:0)

Christina

38+5

den er godt nok flot :-) kan den fås i bilka stadig, eller vard et sådan noget her og nu tilbud, ved du hvor den ellers kan købes ?

Anmeld

6. marts 2010

Maria.

Jeg har købt en Gaia & Co. Red Leather Edition.. Synes det er SÅ lækker og super fed.. Og så kan jeg jo selv bruge den bagefter..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2010

Valle81

Maja84 skriver:

den er godt nok flot :-) kan den fås i bilka stadig, eller vard et sådan noget her og nu tilbud, ved du hvor den ellers kan købes ?

Hejsa:0)

Ja den er nemlig lidt for lækker:0)

Tror ikke de har den, vi købte den i september tror jeg det var, og det var sådan en nu og her tilbud...... men den kan vist stadig købes på nettet.

Den har nummer oes911-8401, så mon ikke du kan google den lidt:0)

Knus

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

Hejsa,

Hmm....jeg kan godt se, at jeg nok ikke gør helt det samme som alle jer andre. Jeg har købt en større Hugo Boss taske, som også kan sidde foran ligesom de almindelige pudsletasker. Jeg fandt den på tilbud i Berlin.....og da jeg hellere vil have en taske, som jeg også kan bruge til andet, så købte jeg den. Jeg har har et pudsleunderlag ved siden af...

Jeg har ikke lige et billede lige her af den...men tasken er da fin :-)

God weekend :-)

Anmeld

6. marts 2010

Valle81

Maja84 skriver:

hov, skal lige siges, at det ikke er en "pusletaske" i den forstand:0) men den har et stort dejligt rum, og de små rum foran og et bagpå:0)

Havde en rigtig pusletaske til min datter, men brød mig ikke om den og brugte ikke alle funktionerne, så denne gang belv den "rigtige pusletaske" valgt fra:0)

Christina

Anmeld

6. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg har købt en brugt på dba (ny pris 750,-) til 300 kr, den har vidst været brugt et ½ år... Den er fra gaia&ko str. ekstra stor og i guld/champagnefarve... meeega nice kan godt sætte billede ind hvis det er

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

Jeg har en fra Gaia og Ko, samme farve som denne men dog ikke i fløjl

Anmeld

6. marts 2010

bagger26

Maja84 skriver:

nøj en fed taske, hvor kan fås i lilla, skal dog ikke bruge en som pusletaske men ville være fed som alm taske

Ja den er nemlig rigtig lækker..

Jamen lilla var med i efterårs kollektionen, så ved ikke om de laver den igen, men jeg bor jo i aalborg og heroppe har jeg set den i Salling og Aalborg storecenter. Men tror det er en man kan få der hvor de sælger andre friis & co tasker, og det er jo lidt forskelligt hvem der forhandler det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.