Kok amok :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Dictes mor

Ansemusen skriver:

Uhh har heldigvis en altædende mand, hvilket jeg sætter stor pris på  Ville ikke rigtig kunne holde ud at bo med en kræsen mand som ikke ville spise grøntsager. Tror simpelthen ikke på at man ingen grøntsager kan lide, ligesom man heller ikke kan sige at man ingen fisk eller kød kan lide, fotrdi det kommer meget an på hvilken slags og hvordan det er tilberedt. Tror bare mange bilder sig ind at de ikke kan lide alt muligt. Men min mand kan lide flere ting end mig, så jeg laver altid bare hvad jeg synes, og så er han glad 

Min mand er heldigvis også altædende om man vil, jeg har aldrig oplevet at han ikke har kunnet lide det jeg lavede, og han bliver altid vildt overrasket, når jeg laver grønsagsretter, men en grøn salat synes han er kedeligt, men grønsager i forskellige retter, og grønsagssupper, så æder han løs.

Jeg tror helt sikkert at du har ret, man kan ikke bare sige, at man ikke kan lide en ting, for råvarerne smager jo vidt forskelligt alt efter, hvordan de tilberedes. Heldigvis er min mand ikke kræsen, han er villig til at prøve at smage på alt, selvom han godt kan brokke sig lidt, hvis der er for mange grønsager og ikke så meget kød, he he... Han kan godt lide sit kød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

smokin

Majastina skriver:

Så skal jeg også have lov at komme og nusse dine hvalpe en hel masse... man bliver jo helt hvalpeskruk af at se på dem...

Og det er så ikke her at jeg skal fortælle at de er meget sødere end igår??  og meget meget gerne vil snakke med nysgerrige hænder i kassen. De er dog ikke så glade for at komme ud af kassen endnu, men det kan jo hurtig ændre sig..

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Zette skriver:

Og det er så ikke her at jeg skal fortælle at de er meget sødere end igår??  og meget meget gerne vil snakke med nysgerrige hænder i kassen. De er dog ikke så glade for at komme ud af kassen endnu, men det kan jo hurtig ændre sig..

Det kommer nok til at gå stærkt lige pludselig. Og husky hvalpe, så bliver det da ikke meget sødere.

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Hold nu op det lyder bare lækkert alt det du har lavet. Bliver helt sulten nu...Kan man bestille take out hos dig??? Hvor stor en fryser har du egentlig til al den mad? Jeg har kun en lille en med tre skuffer, og synes ikke der er plads til noget.

Kram Metha.

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Metchen skriver:

Hold nu op det lyder bare lækkert alt det du har lavet. Bliver helt sulten nu...Kan man bestille take out hos dig??? Hvor stor en fryser har du egentlig til al den mad? Jeg har kun en lille en med tre skuffer, og synes ikke der er plads til noget.

Kram Metha.

Ja det kunne være man skulle starte sit eget take away sted, meeeen Jeg har to skabsfrysere med hver fire store skuffer, og jeg har brugt lang tid på at få brugt alt det, der har hobet sig op i dem, så nu er der plads

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Hold da op, godt gået!!!

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Så har du en del mere fryseplads end jeg har. Det ærger mig ikke at kunne bage en kæmpe portion grovboller, eller fryse lasagne og andet godt ned til når vi har travlt og ikke lige får lavet mad. Ville simpelthen så gerne have plads til en ordentlig fryser, men på 52 kvadratmeter ville det være lidt klemt med en kæmpe kummefryser.

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Metchen skriver:

Så har du en del mere fryseplads end jeg har. Det ærger mig ikke at kunne bage en kæmpe portion grovboller, eller fryse lasagne og andet godt ned til når vi har travlt og ikke lige får lavet mad. Ville simpelthen så gerne have plads til en ordentlig fryser, men på 52 kvadratmeter ville det være lidt klemt med en kæmpe kummefryser.

Vi har købt en mindre kummefryser til kun 1500 kr. i Elgiganten. Den er super fin!

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Det lyder godt nok lækkert, og du bliver med garanti glad for det...

Men synes godt nok også det er godt gået...

Tænker du må have en STOR fryser...jeg ville slet ikke vide hvor jeg skulle gøre af alt det...

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det gjorde jeg også op til Idun kom Samtidig ønskede jeg mig 'barselspotter', i barselsgave, i stedet for en blomst eller noget. Min dejlige farmor var den der bedst forstod idéen

Hun havde lavet mad til en hel uge. Pakket det i individuelle pakker, skrevet på, hvormeget og hvad der var i og det hele. Det var skønt.

Da Trissemusen fik Laura, så var jeg også nede og hænge en stor portion høns i asparges og kylling i karry og kartoffelsuppe på hendes dør Det bragte også lykke.

Det er super fedt, når man ikke skal tænke på at kokkerere den første tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.