Ansemusen skriver:
Uhh har heldigvis en altædende mand, hvilket jeg sætter stor pris på
Ville ikke rigtig kunne holde ud at bo med en kræsen mand som ikke ville spise grøntsager. Tror simpelthen ikke på at man ingen grøntsager kan lide, ligesom man heller ikke kan sige at man ingen fisk eller kød kan lide, fotrdi det kommer meget an på hvilken slags og hvordan det er tilberedt. Tror bare mange bilder sig ind at de ikke kan lide alt muligt. Men min mand kan lide flere ting end mig, så jeg laver altid bare hvad jeg synes, og så er han glad 
Min mand er heldigvis også altædende om man vil, jeg har aldrig oplevet at han ikke har kunnet lide det jeg lavede, og han bliver altid vildt overrasket, når jeg laver grønsagsretter, men en grøn salat synes han er kedeligt, men grønsager i forskellige retter, og grønsagssupper, så æder han løs.
Jeg tror helt sikkert at du har ret, man kan ikke bare sige, at man ikke kan lide en ting, for råvarerne smager jo vidt forskelligt alt efter, hvordan de tilberedes. Heldigvis er min mand ikke kræsen, han er villig til at prøve at smage på alt, selvom han godt kan brokke sig lidt, hvis der er for mange grønsager og ikke så meget kød, he he... Han kan godt lide sit kød...
Anmeld