Står fast med hovedet, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Bom

Eva skriver:

Jo jo.. han er fin nu...lå 8 timer på intensiv uden mig, det var en skrækkelig start som nybagt mor på kun 22 år og derfor jeg aldrig igen vil føde på den måde...det sidder bare i mig..men heldigvis er han så fin han kan være den dag i dag...

Knus..

Puha søde, nu må du ikke fortælle mere.. Er selv 22 når jeg skal føde..

Men super han er frisk den dag idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Tusind tak..

Krydser fingre for at jeg er frisk som en hav ørn imorgen..

håber jeg også du er

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Puha søde, nu må du ikke fortælle mere.. Er selv 22 når jeg skal føde..

Men super han er frisk den dag idag..

Du ved helt sikkert mere...bare alt det man kan finde på nettet, det var slet ikke muligt eller ikke for mig dengang. Nu ved du at står den lille ikke fast og sætter de dig igang så kan du råbe højt og så får du ikke lov at gå 16 dage over som jeg gjorde dengang...du smutter den lille bebs...

Og det var ikke for at skræmme..slet ikke..

Anmeld

4. marts 2010

Pige2009

Mini-Terp skriver:

Sys bare det er tidligt hvis hun begynder og står fast nu.. Men hun har mast en del rundt idag, og ligger også i den modsatte side af hvad hun plejer og gøre..  Hendes farvorit side har hele tiden været højre, men nu ligger hun i venstre side..

Jeg husker tydeligt den ubehagelige følelse. Tror heller ikke hun allerede nu kan stå fast, da der stadig er plads til at vende sig

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Eva skriver:

Du ved helt sikkert mere...bare alt det man kan finde på nettet, det var slet ikke muligt eller ikke for mig dengang. Nu ved du at står den lille ikke fast og sætter de dig igang så kan du råbe højt og så får du ikke lov at gå 16 dage over som jeg gjorde dengang...du smutter den lille bebs...

Og det var ikke for at skræmme..slet ikke..

Det er jo selvfølgelig rigtig..  Men puha alle de historier, kan man godt blive lidt nervøse over..

Jeg har på fornemmelsen at jeg føder før tid, så tror ikke jeg går så længe, men nu må vi se om jeg bliver klogere..

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Det er jo selvfølgelig rigtig..  Men puha alle de historier, kan man godt blive lidt nervøse over..

Jeg har på fornemmelsen at jeg føder før tid, så tror ikke jeg går så længe, men nu må vi se om jeg bliver klogere..

Alt går fint... og det gjorde det jo også for mig...men det er da hårdt arbejde at sende de små ud i verden...

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Ja hvornår står bebs fast med hovedet i bækkenet??

Jeg har igår og idag haft rigtig ondt nederst i maven og omkring skambenet og halebenet, og så har jeg haft RIGTIG mange plukveer, som nogle gange godt kunne gøre lidt ondt..  Nogle gange følelses det som om at det hele bare pressede mod endetarmen (sorry), men det har ikke været så'n konstant smerte, det er kommet og gået..

Hvordan følte i det, da bebs pressede hovedet ned i bækkenet?? Og ja, hvornår er det normalt??

Må ærlig indrømme at jeg er lidt nervøs for om hun er på vej..

Knus Maria, som er lidt træt af og være gravid..

Har kun læst de første kommentarer, og det virker tidligt, men som jeg kan læse meget normalt. Jeg er ved at være i uge 26, så det vil sige jeg kan opleve det samme om nogle få uger allerede? Puha jeg har ondt af dig, fordi du allerede oplever alle de smerter

Anmeld

5. marts 2010

Gaia

hej

Jeg var til jordemor igår og der stod vores piges hoved fast ) Jeg har kunne mærke en del ømhed i bækknet og over skambenet, der har været anderledes end før, siden sidste uge så mon ik det er der hun har sat sig fast.

Jeg er 35+3 idag.

Anmeld

5. marts 2010

mamalicious

Gaia skriver:

hej

Jeg var til jordemor igår og der stod vores piges hoved fast ) Jeg har kunne mærke en del ømhed i bækknet og over skambenet, der har været anderledes end før, siden sidste uge så mon ik det er der hun har sat sig fast.

Jeg er 35+3 idag.

Ved mit barn nr. 2, stor hovedet også fast allerede i indgangen af uge 36... Jm sagde at nu kunne jeg føde anytime ( Kunne selv mærke hans hovede !!).... Vi gik fra Å - boulevarden, den daværende jordemoder konsultation i Århus, og hjem til Hasselager min 1 gang om ugen TIL OG MED UGE 42, hvor jeg først fødte!!!!! ( Æv havde ellers bestilt hjemmefødsel)

Han var stjerne kigger, derfor at det mærkedes SÅ tydligt.... Dog fik han vendt sig rigtigt liiiiiiige inden presseveer , med jm hjælp!!

Anmeld

5. marts 2010

mek-83

Hejsa.

Jeg er i dag 31+2 og var i går hos lægen og der stod han stadig med hoved nedad, det gjorde han også i uge 28 hos lægen, og til jordmor besøg i uge 30 og 3D scanning i uge 31, så det har han faktisk gjort siden uge 28, så det er efterhånden ved at være længe han har stået sådan.

Min læge sage også, at når han så længe havde stået med hoved nedad så længe så ville han højest sansynligt ikke begynder at vende sig rundt, men han stå også ret langt nede i mit bækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.