Står fast med hovedet, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Bom

Eva skriver:

Min den ældste stod aldrig fast...de var endda så "dygtige" at sætte mig igang og lade mig gå rundt selvom han ikke stod fast, det kunne være endt mere end galt...

Hmm tænker de ikke eller hva??

Men kan jo regne ud at det kig godt alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Maria.

Mini-Terp skriver:

Hvis du ikke kan li hende, så synes jeg godt det kan betale sig..

Jeg håber bare at den næste jeg får er lige så sød som hende jeg har haft her anden gang.. Magter ikke så'n gammel sur en..

Tja.. Det er lige præcis sådan en jeg har.. En gammel sur krage!

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Ja det er lidt træls med det jordemor ræs..  For er i forvejen lidt genert, og når man så skal åbne sig for en ny hver gang, det er ikke så fedt..

Lige nu er jeg ikke som så'n nervøs, for kan jo mærke hun sparker, men synes bare at smerterne har været lidt ulidelige idag..  Har i forvejen også bækken smerter og er fuldtids sygemeldt.. såå..

De kender jeg godt til... er selv meget genert også...

Jamen jeg har også været sygemeldt pga bækkenløsning / bækkensmerter... og de kan også side foran i skambenet og i halebenet..... måske er det det? din mave blir større, mere vægt osv... som så gør bækkensmerterne værre?

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Maria. skriver:

Tja.. Det er lige præcis sådan en jeg har.. En gammel sur krage!

Nitte...  Få en anden..

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Hmm tænker de ikke eller hva??

Men kan jo regne ud at det kig godt alligevel..

Åbenbart ikke...få dage før havde min jordemoder sagt han ikke stod fast pg så laver de det der..

han blev født efter 2 timers presseveer, efter klip og sugekop til sidst og med en arm ude samtidig med hovedet og en vægt på 4800g. Skinddød eller hvad det hedder og de måtte tjekke for om han havde taget skade af fødslen....alt i alt en dårlig fødsel og ikke mindst pga de ikke havde styr på noget..

Anmeld

4. marts 2010

Bom

lærkes_mor skriver:

De kender jeg godt til... er selv meget genert også...

Jamen jeg har også været sygemeldt pga bækkenløsning / bækkensmerter... og de kan også side foran i skambenet og i halebenet..... måske er det det? din mave blir større, mere vægt osv... som så gør bækkensmerterne værre?

Hmm ja det kunne da godt tænkes, men det håber jeg nu ikke.. For jeg har kunnet holde smerterne nede med akupunktur, og det har ikke gjort så ondt som det gør nu, i flere uger..

Så håber ikke det er det, for jeg har nemlig kun ku ligge på sofaen idag, og det gider jeg nu ikke resten af graviditeten..

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Eva skriver:

Åbenbart ikke...få dage før havde min jordemoder sagt han ikke stod fast pg så laver de det der..

han blev født efter 2 timers presseveer, efter klip og sugekop til sidst og med en arm ude samtidig med hovedet og en vægt på 4800g. Skinddød eller hvad det hedder og de måtte tjekke for om han havde taget skade af fødslen....alt i alt en dårlig fødsel og ikke mindst pga de ikke havde styr på noget..

Puha så gik det da ikke særlig godt alligevel..  Ikke lige så'n fødsel man drømmer om...

Men han har det vel godt idag???

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Hmm ja det kunne da godt tænkes, men det håber jeg nu ikke.. For jeg har kunnet holde smerterne nede med akupunktur, og det har ikke gjort så ondt som det gør nu, i flere uger..

Så håber ikke det er det, for jeg har nemlig kun ku ligge på sofaen idag, og det gider jeg nu ikke resten af graviditeten..

Det kan jeg godt forstå

Men muligvis det ku være det, og så har baby det i hvert fald godt og det er ikke noget "farligt"...

Du kan jo se hvordan du har det i morgen og så vurdere om du skal ringe til læge / jordemor / fødegangen......

Rigtig god bedring

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Puha så gik det da ikke særlig godt alligevel..  Ikke lige så'n fødsel man drømmer om...

Men han har det vel godt idag???

Jo jo.. han er fin nu...lå 8 timer på intensiv uden mig, det var en skrækkelig start som nybagt mor på kun 22 år og derfor jeg aldrig igen vil føde på den måde...det sidder bare i mig..men heldigvis er han så fin han kan være den dag i dag...

Knus..

Anmeld

4. marts 2010

Bom

lærkes_mor skriver:

Det kan jeg godt forstå

Men muligvis det ku være det, og så har baby det i hvert fald godt og det er ikke noget "farligt"...

Du kan jo se hvordan du har det i morgen og så vurdere om du skal ringe til læge / jordemor / fødegangen......

Rigtig god bedring

Tusind tak..

Krydser fingre for at jeg er frisk som en hav ørn imorgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.