Står fast med hovedet, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Bom

Maria. skriver:

Jeg synes også det føles som om at der er noget der presser lidt dernede, på trods af at jordemoderen sagde at der ikke var noget pres dernede  Hvordan kan hun mærke det? Det er jo ikke hende der har følelsen!? Hmm.. Er ikke helt glad for hende JM..

Næh det er da ikke hende der kan mærke det..

Du er ikke ene om problemer med jordemoderen..  Jeg er rigtig glad for den jordemor jeg har nu, men det er nummer 2 jeg har indtil videre, og hun går på barsel inden jeg skal derned igen, så jeg skal have endnu en ny..  Så det vil sige at når jeg kommer næste gang, så har jeg haft 3 forskellig til 3 besøg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Maria.

lærkes_mor skriver:

Kan det evt være pres fra afføring i har...?

Nej, det har jeg ikke problemer med.. Kan mærke hvor det kommer fra..

Anmeld

4. marts 2010

Bom

lærkes_mor skriver:

Kan det evt være pres fra afføring i har...?

Det tror jeg ikke, for har været på toilettet og lavet stort 2 gange idag

Jeg synes bare det er lidt pjat og ringe ud på fødegangen bare for det..  For hun sparker jo fint nok..

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Maria. skriver:

Nej, det har jeg ikke problemer med.. Kan mærke hvor det kommer fra..

hehe okay

men inden hovedet står fast maser babyen sig jo også længere og længere ned... og det kan også godt give smerter!!!

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Baagøe skriver:

Laura stod fast med hovedet i uge 34, og jeg kunne sagtens mærke det et par dage, hvor hun asede og masede

K.h. Linda

Sys bare det er tidligt hvis hun begynder og står fast nu.. Men hun har mast en del rundt idag, og ligger også i den modsatte side af hvad hun plejer og gøre..  Hendes farvorit side har hele tiden været højre, men nu ligger hun i venstre side..

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

Mini-Terp skriver:

Næh det er da ikke hende der kan mærke det..

Du er ikke ene om problemer med jordemoderen..  Jeg er rigtig glad for den jordemor jeg har nu, men det er nummer 2 jeg har indtil videre, og hun går på barsel inden jeg skal derned igen, så jeg skal have endnu en ny..  Så det vil sige at når jeg kommer næste gang, så har jeg haft 3 forskellig til 3 besøg..

Nej det er det jeg mener..

Aj, hvor ærgeligt.. Jeg overvejer også at få en anden, men ved ikke rigtig om det kan betale sig..

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Det tror jeg ikke, for har været på toilettet og lavet stort 2 gange idag

Jeg synes bare det er lidt pjat og ringe ud på fødegangen bare for det..  For hun sparker jo fint nok..

Forstår dig godt... men tror bare man skal gøre det sån man kan slappe lidt af selv hvis de siger det er normalt... og hvis de synes det lyder underligt kan man jo komme til tjek, det beroligere også en meget! læste lidt du skal ha nr 3 jordemor da er da også vildt dårligt!

Selv da jeg gik i fødsel i uge 41+0 var jeg ikke sikker på at det var veer (hvor dum kan jeg være når jeg er en uge over tid) og synes det var pinligt at ringe til fødegangen... men min mand sagde jeg skulle, og da jeg kom ind var jeg 4 cm åben....

Så hvis du er meget utryg så ring!!!!

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Maria. skriver:

Nej det er det jeg mener..

Aj, hvor ærgeligt.. Jeg overvejer også at få en anden, men ved ikke rigtig om det kan betale sig..

Hvis du ikke kan li hende, så synes jeg godt det kan betale sig..

Jeg håber bare at den næste jeg får er lige så sød som hende jeg har haft her anden gang.. Magter ikke så'n gammel sur en..

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Min den ældste stod aldrig fast...de var endda så "dygtige" at sætte mig igang og lade mig gå rundt selvom han ikke stod fast, det kunne være endt mere end galt...

Anmeld

4. marts 2010

Bom

lærkes_mor skriver:

Forstår dig godt... men tror bare man skal gøre det sån man kan slappe lidt af selv hvis de siger det er normalt... og hvis de synes det lyder underligt kan man jo komme til tjek, det beroligere også en meget! læste lidt du skal ha nr 3 jordemor da er da også vildt dårligt!

Selv da jeg gik i fødsel i uge 41+0 var jeg ikke sikker på at det var veer (hvor dum kan jeg være når jeg er en uge over tid) og synes det var pinligt at ringe til fødegangen... men min mand sagde jeg skulle, og da jeg kom ind var jeg 4 cm åben....

Så hvis du er meget utryg så ring!!!!

Ja det er lidt træls med det jordemor ræs..  For er i forvejen lidt genert, og når man så skal åbne sig for en ny hver gang, det er ikke så fedt..

Lige nu er jeg ikke som så'n nervøs, for kan jo mærke hun sparker, men synes bare at smerterne har været lidt ulidelige idag..  Har i forvejen også bækken smerter og er fuldtids sygemeldt.. såå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.