Står fast med hovedet, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.196 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Bom

Hej Piger..

Ja hvornår står bebs fast med hovedet i bækkenet??

Jeg har igår og idag haft rigtig ondt nederst i maven og omkring skambenet og halebenet, og så har jeg haft RIGTIG mange plukveer, som nogle gange godt kunne gøre lidt ondt..  Nogle gange følelses det som om at det hele bare pressede mod endetarmen (sorry), men det har ikke været så'n konstant smerte, det er kommet og gået..

Hvordan følte i det, da bebs pressede hovedet ned i bækkenet?? Og ja, hvornår er det normalt??

Må ærlig indrømme at jeg er lidt nervøs for om hun er på vej..

Knus Maria, som er lidt træt af og være gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Sara.

Hvor langt henne er du da?

Min piges hovede satte sig vidst fast i uge 37... eller det var der jordemoderen noterede det.......

Denne gang tror jeg hovedet har sat sig fast nu, så er spændt på når jeg skal til jordemor d.15 marts, hvor jeg vil være 38+3 dage henne...

Man siger at hos flere gangs fødende sætter hovedet sig ofte sent fast, nogle gange først lige op til eller under fødslen.

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

ps jeg har også haft rigtig mange plukveer gennem begge mine graviditeter.... og fødte først min pige i uge 41 + 0....

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

Jeg har været til jordemoder i dag, og hun sagde at hun står med hovedet ned nu, men hun kan jo altså sagtens nå at vende sig rundt et par gange endnu..

Knus fra Maria med 1,3 kg baby i maven  28+5

Anmeld

4. marts 2010

Bom

lærkes_mor skriver:

Hvor langt henne er du da?

Min piges hovede satte sig vidst fast i uge 37... eller det var der jordemoderen noterede det.......

Denne gang tror jeg hovedet har sat sig fast nu, så er spændt på når jeg skal til jordemor d.15 marts, hvor jeg vil være 38+3 dage henne...

Man siger at hos flere gangs fødende sætter hovedet sig ofte sent fast, nogle gange først lige op til eller under fødslen.

Jeg er 30+2 idag, så der er jo længe til endnu...

Men sys bare det gør så ondt, jeg har virkelig haft så'n rigtig øv dag..

Anmeld

4. marts 2010

Bom

Maria. skriver:

Jeg har været til jordemoder i dag, og hun sagde at hun står med hovedet ned nu, men hun kan jo altså sagtens nå at vende sig rundt et par gange endnu..

Knus fra Maria med 1,3 kg baby i maven  28+5

Jeg var også til jordemor i tirsdag, og da sagde hun også at hun stod med hovedet ned af, men hun stod ikke fast endnu, så hun kunne sagtens vende sig et par gange endnu..

Men sys bare det her gør mere ondt end det plejer..

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Mini-Terp skriver:

Jeg er 30+2 idag, så der er jo længe til endnu...

Men sys bare det gør så ondt, jeg har virkelig haft så'n rigtig øv dag..

Øv det er jeg da ked af at høre.. du får et herfra...

Men du kan evt ringe til fødegangen... så kan de berolige dig lidt og fortælle om det du føler på nuværende tidspunkt er normalt. De er vidst ret vant til at nervøse gravide ringer

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

Mini-Terp skriver:

Jeg var også til jordemor i tirsdag, og da sagde hun også at hun stod med hovedet ned af, men hun stod ikke fast endnu, så hun kunne sagtens vende sig et par gange endnu..

Men sys bare det her gør mere ondt end det plejer..

Jeg synes også det føles som om at der er noget der presser lidt dernede, på trods af at jordemoderen sagde at der ikke var noget pres dernede  Hvordan kan hun mærke det? Det er jo ikke hende der har følelsen!? Hmm.. Er ikke helt glad for hende JM..

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

Kan det evt være pres fra afføring i har...?

Anmeld

4. marts 2010

Pige2009

Laura stod fast med hovedet i uge 34, og jeg kunne sagtens mærke det et par dage, hvor hun asede og masede

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.