Det små hjertegryn (hundevapser seriøst billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

mor2piger

hvor er de bare dejlige... og hvor er der bare mange ??

tak for billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

ooo

Neeeeejjjjj hvor er de bare søde med sød på. I want one!

Og vil gerne tilslutte mig de andre, der insisterer på billedspam løbende.

Kram Metha.

Anmeld

5. marts 2010

Pia.

AV AV AV AV AAAAAV mit hunde-moder-hjerte.... og mere av... FOR POKKER HVOR ER DE SKØNNE... vil så gerne dufte og nusse dem, så små hvalpe dufter bare helt specielt...

STORT TILLYKKE MORMOR, med dine små børne"børn"...

Håber virkelig du lader os følge med en gang om ugen - måske hver torsdag, bare med et par enkle billeder, det går jo bare så stærkt med de små vovser...

Knus og mere tillykke...

Anmeld

5. marts 2010

smokin

BlyViol skriver:

hold da helt kæft hvor er de bare dejlige!!! og så lige min yndlings race... "gud gi mig styrke til at modstå de kære små"... 

hvor bor du??  

laaaangt væk fra dig kan jeg se. Bor i Kr.Eskilstrup ved Holbæk i Vestsjælland. 

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Pia. skriver:

AV AV AV AV AAAAAV mit hunde-moder-hjerte.... og mere av... FOR POKKER HVOR ER DE SKØNNE... vil så gerne dufte og nusse dem, så små hvalpe dufter bare helt specielt...

STORT TILLYKKE MORMOR, med dine små børne"børn"...

Håber virkelig du lader os følge med en gang om ugen - måske hver torsdag, bare med et par enkle billeder, det går jo bare så stærkt med de små vovser...

Knus og mere tillykke...

De duftede altså ikke så godt da de kom ud  og den der måde morvovse mæskede de der moderkager i sig... PUHA! jeg var lige ved at skulle brække mig. Men jeg var sej og modstod. De har heldigvis overlevet alle sammen i nat og de to små jeg har været urolig for har virkelig taget for sig at babserne i nat. Jeg har lige vejet dem (fører sådan et skema) og det ser bare godt ud. Jeg har besluttet at det bliver hver torsdag - det synes jeg er en god idé!

Så nu er der 6 dage til de næste billeder hæhæ.

Anmeld

5. marts 2010

smokin

mor2piger skriver:

hvor er de bare dejlige... og hvor er der bare mange ??

tak for billederne

Der er 8 lækre vapser og hun passer dem så godt. Når vi har haft dem ude af kassen så bliver den nøje studeret og vasket med guldvask når den returnerer. Ikke alle de der menneskebakterier - fydaføj! 

Anmeld

5. marts 2010

AWO

Nej, hvor er de kære!!!!!

Ih, hvor jeg fortryder, at vi har aftalt ikke at skulle have hund de næste par år...

Men sådan nogle huskyer skal også have ret meget motion, ikke?

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Anke skriver:

Nej, hvor er de kære!!!!!

Ih, hvor jeg fortryder, at vi har aftalt ikke at skulle have hund de næste par år...

Men sådan nogle huskyer skal også have ret meget motion, ikke?

Hvad er stor motion? Det er jo et relativt ord. Det er IKKE en havehund. (jo pt. er vores tæve det, men det er fordi hun nægter at forlade sine hvalpe, så vi bærer hende ud..)

Vores hanhund kræver mest. En god lang tur hvor han kan få stillet sine behov, altså få skidt, tisset 40 gange og snuset til den store guldmedalje. Sådan en tur kan tage alt fra 20 minutter til halvanden time. Han får ligemeget ud af det. Han elsker at cykle og det er jo forholdsvis nemt, især fordi han gør arbejdet. Du træder til i starten og så løber han ellers lystigt. Vi giver ham 5 km og så er han godt træt. I hverdagene får han 3 ture og ellers tøffer han rundt i haven og graver huller  og bider i alt... Han mener jo selv han er den fødte havemand. 

Hunhunden følger med overalt, så alt efter hvor meget motion vi vælger at give hanhunden så er hun med (dog ikke pt). 

Det er nok ligeså vigtigt at du aktiverer din hund, leger med ham osv. De kan sagtens gå for en familiehund - bare man lufter dem rigtigt og de kommer ud og få snuset... Alle kan vel cykle med en hund eller løbe. det er bare et spørgsmål om at gide. Hvis man hellere bare vil lukke den ud i haven ja så kan jeg da godt forstå man vælger en anden race Så jo motion er vigtigt, men IKKE i overdrevet forstand.

Anmeld

5. marts 2010

AWO

Zette skriver:

Hvad er stor motion? Det er jo et relativt ord. Det er IKKE en havehund. (jo pt. er vores tæve det, men det er fordi hun nægter at forlade sine hvalpe, så vi bærer hende ud..)

Vores hanhund kræver mest. En god lang tur hvor han kan få stillet sine behov, altså få skidt, tisset 40 gange og snuset til den store guldmedalje. Sådan en tur kan tage alt fra 20 minutter til halvanden time. Han får ligemeget ud af det. Han elsker at cykle og det er jo forholdsvis nemt, især fordi han gør arbejdet. Du træder til i starten og så løber han ellers lystigt. Vi giver ham 5 km og så er han godt træt. I hverdagene får han 3 ture og ellers tøffer han rundt i haven og graver huller  og bider i alt... Han mener jo selv han er den fødte havemand. 

Hunhunden følger med overalt, så alt efter hvor meget motion vi vælger at give hanhunden så er hun med (dog ikke pt). 

Det er nok ligeså vigtigt at du aktiverer din hund, leger med ham osv. De kan sagtens gå for en familiehund - bare man lufter dem rigtigt og de kommer ud og få snuset... Alle kan vel cykle med en hund eller løbe. det er bare et spørgsmål om at gide. Hvis man hellere bare vil lukke den ud i haven ja så kan jeg da godt forstå man vælger en anden race Så jo motion er vigtigt, men IKKE i overdrevet forstand.

Nå, det er da ikke så slemt så - havde troet det var værre.

Jeg har altid haft hund, så når familien engang er på plads, og vi har mere overskud, SKAL vi have en hund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.