Det små hjertegryn (hundevapser seriøst billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Maria.

Zette skriver:

Der er 8 - 5 hanner og 3 tæver.

Det var da vildt mange!! Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg er viiild med nr. 3 fra bunden.....den er da bare nusser

Anmeld

4. marts 2010

Malene84

Zette skriver:

Så fik jeg endelig lov at røre dem - kommer da ikke i seng i nat så dejlige som de er. De putter sig ind i hånden på én og sutter. Vi har desværre to små - som muligvis får svært ved at overleve da de har rigtig svært ved at finde dievorterne og forblive "på" når de endelig finder dem. Der er jo rift om babserne  vil holde ekstra godt øje med dem. 
Der er selvfølgelig allerede en yngling som der helt sikkert bliver rift om. Hanhunden som bare er så sød og lækker billede nr.1

Efterfølgende billeder er af de forskellige hvalpe, men de er altså RET svære at skelne fra hinanden pt. da deres aftegninger ikke er helt kommet ud. 

Og tilsidst en masse billeder sammen af vapserne som de har det bedst.

Mamavovse er jo meget sort, så derfor er hendes farve jo også dominerende, men flotte de bliver de  elsker dem allerede og ville ønske vi kunne beholde dem alle. Vil selvfølgelig opdatere med nye billeder efterhånden som de vokser og bliver smukkere. 

NYD DEM!

Vuffehilsener fra

Zette og alle vovserne

nøøøøøøøøøøøøøj hvor er de bare skønne, søde. I'm in loooove  bare intet bedre end hundehvalpe, uuh, blir helt fristet!!!

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ååååååååårhh

Tillykke med dem, hvor er de bare lækre!

Anmeld

4. marts 2010

smokin

nutche skriver:

jeg er viiild med nr. 3 fra bunden.....den er da bare nusser

Den helt sorte? Den kalder jeg sorteper, selvom jeg faktisk tror det er en pige 

Jeg har kun styr på at der er 5 hanner og 3 tæver, men IKKE helt styr på hvem der er hvem endnu. Jo de fleste men ikke alle.. 

Anmeld

4. marts 2010

smokin

Malene84- skriver:

nøøøøøøøøøøøøøj hvor er de bare skønne, søde. I'm in loooove  bare intet bedre end hundehvalpe, uuh, blir helt fristet!!!

Jeg er meget meget forelsket selv. Især i to af dem. Så måske jeg bare skulle sætte en uhørt pris på dem, så de ikke bliver solgt... ELLER! haha... 

Godt jeg har 8 fantastiske uger med dem.

Anmeld

4. marts 2010

Ina33

NUUUURHHHH De er bare for søde....  Husk at billedespam engang i mellem, så vi kan følge med i hvor store de bliver.

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Den helt sorte? Den kalder jeg sorteper, selvom jeg faktisk tror det er en pige 

Jeg har kun styr på at der er 5 hanner og 3 tæver, men IKKE helt styr på hvem der er hvem endnu. Jo de fleste men ikke alle.. 

ja den faldt jeg lige for har den ikke et hvidt ben? den ser lidt bamset ud og det synes jeg er vildt kært

Anmeld

4. marts 2010

smokin

nutche skriver:

ja den faldt jeg lige for har den ikke et hvidt ben? den ser lidt bamset ud og det synes jeg er vildt kært

De bliver jo alle bamser før eller senere, men den her vejer... øhm.... (leder efter papiret) 460 gram. Den tykkeste vejer 530 gram - så han/hun er ret godt i stand... Og noget så kælen. De andre piver lidt når de bliver taget op, men ikke den her... den sutter bare ivrigt. Det var også en af de sidste der kom ud, så det siges jo at de har et roligt sind.

Anmeld

4. marts 2010

smokin

Loppe skriver:

NUUUURHHHH De er bare for søde....  Husk at billedespam engang i mellem, så vi kan følge med i hvor store de bliver.

Det kan du roligt indstille dig på - jeg skal lige se hvor hurtigt de vokser, man skal jo helst kunne se forskel... men om en uge måske - lidt ala mavebillederne herinde. (det skal jo heller ikke trætte folk) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.