Det små hjertegryn (hundevapser seriøst billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

smokin

Maria. skriver:

Det var da vildt mange!! Er det normalt?

Jeg ved squ ikke rigtig hvad der er normalt. Da jeg snakkede med dyrlægen spurgte han "hvordan er din hund nu lige af kropsbygning" omkring de 25 kg svarede jeg... (hun er jo unghund endnu) Så mente han at det var yderst fint med 8 hvalpe.. Små hunde får små kuld, store hunde får store kuld. Men alt er jo relativt. Jeg har da før set store hunde få 4 hvalpe...

De vejer alle godt - lige omkring de 400 gram. Nogle over nogle lidt under.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

De bliver jo alle bamser før eller senere, men den her vejer... øhm.... (leder efter papiret) 460 gram. Den tykkeste vejer 530 gram - så han/hun er ret godt i stand... Og noget så kælen. De andre piver lidt når de bliver taget op, men ikke den her... den sutter bare ivrigt. Det var også en af de sidste der kom ud, så det siges jo at de har et roligt sind.

puha den lyder bare skøn du må endelig lave masser af billede spam til os har lige sagt til min mand at jeg har forelsket mig i en hund

Anmeld

4. marts 2010

smokin

nutche skriver:

puha den lyder bare skøn du må endelig lave masser af billede spam til os har lige sagt til min mand at jeg har forelsket mig i en hund

Han har 8 uger til at forelske sig i den  Men jeg tror altså de skal opleves når de bliver lidt ældre. Glæder mig til de kan komme ud og gå tur... det bliver sjovt. 10 hunde og mig afsted.. 

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Zette skriver:

Han har 8 uger til at forelske sig i den  Men jeg tror altså de skal opleves når de bliver lidt ældre. Glæder mig til de kan komme ud og gå tur... det bliver sjovt. 10 hunde og mig afsted.. 

shiit ja det bliver noget af en håndfuld

Anmeld

4. marts 2010

Ina33

Zette skriver:

Det kan du roligt indstille dig på - jeg skal lige se hvor hurtigt de vokser, man skal jo helst kunne se forskel... men om en uge måske - lidt ala mavebillederne herinde. (det skal jo heller ikke trætte folk) 

Det lyder dejligt, jeg glæder mig til at følge med.

Anmeld

4. marts 2010

Vidunderligeunger

hold da helt kæft hvor er de bare dejlige!!! og så lige min yndlings race... "gud gi mig styrke til at modstå de kære små"... 

hvor bor du??  

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Du kan selv være et marsvin haha

Men ja lige pt ligner det små marsvin.. men de er jo også under 12 timer gamle. 

Jamen, marsvin er jo kære, er de ikke? 

Hihi, jeg synes, at de små vapser er kære og kan lige forestille mig lydene, de kommer med.

Anmeld

5. marts 2010

LotteGabriella

Zette skriver:

De kan være alle farver, også røde og brune - men de fleste forbinder dem med de grå (ligesom hannen). Men der er så mange afstamninger af denne race... Jeg ville også have en som min hanhund INDTIL jeg mødte Lemon (min tæve) Når man har set hende "live" så forstår man hvorfor hun er så NEM at elske. Hun er kærligheden selv.

Der kan man bare se lækre er de i hvert fald

Anmeld

5. marts 2010

Mira0911

Hvor er de da kære...

Anmeld

5. marts 2010

MariaJ

Neeej, hvor er de søde. Vores hund er også en husky. Håber hun får ligeså yndige hvalpe engang i fremtiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.