Endnu et iPhone spørgsmål? 16GB eller 32GB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Søde.

Hvordan går det??

Har du fået din Iphone endnu??

Tænkte lige på om de har trukket pengene for det hos dig??

Jeg har jo haft min mobil i 2 uger nu!! Og de har stadig ikke trukket for den!!

Den er jo helt fantastisk  Elsker den bare, og kunne slet ikke leve uden den mere  

Håber du er lige så glad for din

Knus

Hej...

Ja jeg fik den i mandags, så det var ikke så galt med ventetiden...

Og jeg er HELT VILDT glad for den..

Den er SÅ lækker...

Ja, de blev trukket den dag den blev sendt...hmm...

Snyd...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Hej...

Ja jeg fik den i mandags, så det var ikke så galt med ventetiden...

Og jeg er HELT VILDT glad for den..

Den er SÅ lækker...

Ja, de blev trukket den dag den blev sendt...hmm...

Snyd...

Knus

Den er også bare viiiiiildt lækker

Jeg har købt nogle billige beskyttelses cover på www.mytrendyphone.dk i pink, så den er bare stylet op til my taste

Hahaha..... Jeg forstår heller ikke at de ikke er trukket. De var blevet reseveret!! Jeg ser lige om ikke der kommer en regninge her til d. 1 så!! Ellers må jeg jo ringe og snakke med dem..... Tror ikke min samvittighed kan tage det hvis ikke jeg får den betalt!!

Synes nu at kameraet er bedre end forventet!!

En ting der irritere mig er at jeg ikke kan få blooth tooth (staves??) til at virke. Og så er det skide irriterende at man ikke kan gøre flere ting på en gang.... fx. hvis du er i gang med en app. og får en besked, og så hurtigt svarer tilbage på sms'en, så kan du ikke bare gå tilbage til det andet vindue!!

Men den er bare for dejlig, og var skyld i at jeg svigtede baby.dk i over en uge

Jeg har hentede en masse app. der omhandler anatomi, så den hjælper mig sågar med skole-tingene (læser til sygeplejerske)

Knus

Anmeld

20. marts 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Den er også bare viiiiiildt lækker

Jeg har købt nogle billige beskyttelses cover på www.mytrendyphone.dk i pink, så den er bare stylet op til my taste

Hahaha..... Jeg forstår heller ikke at de ikke er trukket. De var blevet reseveret!! Jeg ser lige om ikke der kommer en regninge her til d. 1 så!! Ellers må jeg jo ringe og snakke med dem..... Tror ikke min samvittighed kan tage det hvis ikke jeg får den betalt!!

Synes nu at kameraet er bedre end forventet!!

En ting der irritere mig er at jeg ikke kan få blooth tooth (staves??) til at virke. Og så er det skide irriterende at man ikke kan gøre flere ting på en gang.... fx. hvis du er i gang med en app. og får en besked, og så hurtigt svarer tilbage på sms'en, så kan du ikke bare gå tilbage til det andet vindue!!

Men den er bare for dejlig, og var skyld i at jeg svigtede baby.dk i over en uge

Jeg har hentede en masse app. der omhandler anatomi, så den hjælper mig sågar med skole-tingene (læser til sygeplejerske)

Knus

Hmm, nu har jeg også prøvet at få bluetooth til at virke, og jeg kan godt få den og min bærbar (macbook) til at tale sammen, men kan ikke umiddelbart sende billeder. Jeg tænker at det måske er fordi man skal have det der MobileMe som koster 600 kr. om året.

Jeg skal også have købt et cover, jeg tror jeg køber det nede i humac. 

De skal nok hæve dem, det vil jeg næsten garantere 

Ja, man kan få mange fede apps, jeg glæder mig bare til der er nogen der skriver, eller andet så jeg kan bruge den. Jeg kan mærke jeg bliver rigtig glad for den...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.