Endnu et iPhone spørgsmål? 16GB eller 32GB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.081 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

MM1987

Jeg har nu besluttet jeg vil købe en iPhone, men skal det være med 16GB eller 32GB??

Jeg har f.eks. en iPod med 8GB og den er kun halvt fyldt...

Og på hele min computer bruger jeg 40 GB??

MVH Mia Maia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Michael healer

Mia Maia skriver:

Jeg har nu besluttet jeg vil købe en iPhone, men skal det være med 16GB eller 32GB??

Jeg har f.eks. en iPod med 8GB og den er kun halvt fyldt...

Og på hele min computer bruger jeg 40 GB??

MVH Mia Maia

Hej

Jeg går ud fra du mener de nye 16 eller 32 gb, da der jo også findes en gammel version af 16 gb ?

Hvis det kun er størrelsen vi snakker om, så kommer det jo an på hvad du skal bruge din iphone til ? skal den f.eks. bruges til at have en masse film på, så kan det hurtigt løbe op, men hvis det bare er til 1 eller 2 film noget musik og diverse, så er 16 gb da nok, så hvad forventer du at skulle have på den ?

mvh Michael

Anmeld

2. marts 2010

Loa

Jeg har den på 16 GB, og jeg kan simpelthen ikke fulde den ud....

Bruger den dog heller ikke rigtigt til film, men musik og billeder...  Har omkring 5.000 billeder på, og der er stadig maaaasser af plads....

Men kommer an på hvor meget du regner med at putte i den

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

Ja det er den nye 3GS...

Jeg regner ikke med at have film på...

Musik og billeder...og de der apps...

Ellers bare til at gå på nettet, have min kalender fra computeren osv...

Jeg tror jeg ender med 16GB, det har de fleste jeg kender, og de siger de ikke kan fylde det ud..

Anmeld

2. marts 2010

Michael healer

Mia Maia skriver:

Ja det er den nye 3GS...

Jeg tror jeg ender med 16GB, det har de fleste jeg kender, og de siger de ikke kan fylde det ud..

Ud fra det du skriver, ja så er 16 gb da rigeligt til dig

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

Michael healer skriver:

Ud fra det du skriver, ja så er 16 gb da rigeligt til dig

Super...

Jamen så bliver det 16GB...

Nu skal den bare bestilles...

Tak for svar til jer begge...

Anmeld

2. marts 2010

Loa

Mia Maia skriver:

Ja det er den nye 3GS...

Præcis det jeg bruger min til.... Og har hentet temmelig mange apps....

Så tror også sagtens 16GB kan gøre det for dig.............

God fornøjelse når du modtager den, det er et helt lille eventyr at udforske den......

Anmeld

2. marts 2010

businesstigger

Om det skal være 16 eller 32 GB tror jeg er et temperaments spørgsmål. Det er jo også et spørgsmål om hvad man vil bruge den til. 32 GB er meget hvis man ikke skal have msuik, billeder, tv programmer film osv på den. Selv tror jeg pt jeg bruger 3 GB ud af mine 32, men der bliver da ved med at komme flere billeder, mere musik osv så skal da nok komme derop af

Jeg havde svært ved at vurdere mit forbrug inden for mine tidligere tlf var ikke egnet til at gå på nettet og alt sådan noget. Men det gør jeg jo nu - og ofte fordi jeg kan og det da er super nifty at kunne slå noget op, bruge den som gps når vi skal køre steder hen osv. Det billigste abn jeg fandt var hos 3 hvor der følger en masse fri tale, sms og internetforbrug op til 20 GB med. Ikke at det koster derefter men så bliver hastigheden sat ned.

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Uha uha.... Jeg læser lige med her!!

Jeg tænker også lige at måske er 16 GB nok.... Men på den anden side har jeg ikke lyst til at skulle slette noget for at få plads!! Jeg tager jo voldsomt mange billeder og film af prinsessen  

Så jeg er stadig meget i tvivl!

Håber lidt på at jeg også kan bestille i dag... skal bare lige have leflet lidt med min bank-dame

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Om det skal være 16 eller 32 GB tror jeg er et temperaments spørgsmål. Det er jo også et spørgsmål om hvad man vil bruge den til. 32 GB er meget hvis man ikke skal have msuik, billeder, tv programmer film osv på den. Selv tror jeg pt jeg bruger 3 GB ud af mine 32, men der bliver da ved med at komme flere billeder, mere musik osv så skal da nok komme derop af

Jeg havde svært ved at vurdere mit forbrug inden for mine tidligere tlf var ikke egnet til at gå på nettet og alt sådan noget. Men det gør jeg jo nu - og ofte fordi jeg kan og det da er super nifty at kunne slå noget op, bruge den som gps når vi skal køre steder hen osv. Det billigste abn jeg fandt var hos 3 hvor der følger en masse fri tale, sms og internetforbrug op til 20 GB med. Ikke at det koster derefter men så bliver hastigheden sat ned.

Ja, jeg har nu forhørt mig lidt, og de fleste jeg kender har 16GB og er tilfredse med det...

Jeg kommer helt sikkert til at have billeder på og musik - men ikke nogen film, jo måske nogen enkelte filmet med tlf...

Tak for svar - jeg har nok lidt besluttet mig for 16GB...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.