Endnu et iPhone spørgsmål? 16GB eller 32GB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Jeg har lige ringet til dem for at høre om man får en mail når den bliver afsendt...

Og det gør man...PERFEKT...

Så nu må den mail gerne snart komme, så jeg kan min iPhone...

Utålmodig...det er jeg....

Yeeeeah.... Så har jeg modtaget mailen om at den er afsendt Så jeg krydser heeeelt vildt for at den når at komme i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Mutti2

Baagøe skriver:

Øhm, det har jeg folk til Min bror henter via Utorrent.

hahahah.... Sikke en dejlig bror at have  

Så må jeg jo prøve mig frem  Ellers må jeg jo betale det det koster

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Yeeeeah.... Så har jeg modtaget mailen om at den er afsendt Så jeg krydser heeeelt vildt for at den når at komme i morgen

Ihh...

Jeg bestilte jo min et par timer før dig, så ringede til dem for at høre hvor min mail blev af...

Så viser det sig at den ikke er på lager som de skriver, og de kunne ikke svare mig på hvornår de fik den, men han mente ikke der ville gå 14 dage...nej men den kommer jo nok ikke inden for 6 dage...ØV ØV ØV...

Men dejligt du snart får din...

Anmeld

4. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Ihh...

Jeg bestilte jo min et par timer før dig, så ringede til dem for at høre hvor min mail blev af...

Så viser det sig at den ikke er på lager som de skriver, og de kunne ikke svare mig på hvornår de fik den, men han mente ikke der ville gå 14 dage...nej men den kommer jo nok ikke inden for 6 dage...ØV ØV ØV...

Men dejligt du snart får din...

Ej, sådan nogle tumper  Så skal de da ikke skrive at de har den!!!

æv æv da.... 

Jeg har læst dit indlæg omkring turen til klinikken. Jeg håber virkeligt at der snart sker noget godt for jer!!! Det fortjener i!! Det er en hård og sej kamp igennem det i gør!!

Jeg har en nær veninde der var igennem det samme!! Det lykkedes dem desværre ikke, men hev dem i stedet fra hinanden få måneder før deres bryllup

Jeg er sikker på at du nok skal få dig et lille mirakel  Jeg sender jer ihvertfald en hel masse , og alle mine positive tanker

Knus

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

æv æv da.... 

Jeg har læst dit indlæg omkring turen til klinikken. Jeg håber virkeligt at der snart sker noget godt for jer!!! Det fortjener i!! Det er en hård og sej kamp igennem det i gør!!

Jeg har en nær veninde der var igennem det samme!! Det lykkedes dem desværre ikke, men hev dem i stedet fra hinanden få måneder før deres bryllup

Jeg er sikker på at du nok skal få dig et lille mirakel  Jeg sender jer ihvertfald en hel masse , og alle mine positive tanker

Knus

Ja, og det med den telefon er selvfølgelig helt lige gyldig i forhold til det, men alligevel, kunne godt have brugt lidt positivt i dag...

Det er en rigtig hård kamp, men der er kun en vej...og det er vejen mod et barn...

Jeg er helt overbevidst om at det kun bringer os tættere, er i hvert fald sådan jeg oplever det indtil videre - men det er hårdt for et forhold og endten gør det stærkere ellers også så ødelægger det...

Men tak...

KNUS

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

æv æv da.... 

Knus

Du skriver lige når du har fået den ik??

Jeg har set på deres hjemmeside af 32GB i hvid kommer igen d. 9., så mon ikke 16GB også gør det, så hvis jeg er heldig kan jeg have min om en uge. Det håber jeg godt nok - har brug for noget der kan distrahere mig lidt...

Anmeld

5. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Du skriver lige når du har fået den ik??

Jeg har set på deres hjemmeside af 32GB i hvid kommer igen d. 9., så mon ikke 16GB også gør det, så hvis jeg er heldig kan jeg have min om en uge. Det håber jeg godt nok - har brug for noget der kan distrahere mig lidt...

Hej smukke :-)

jeg håber at humøret er lidt bedre i dag:-)

jeg fik den i dag kl 11.30 på trods af at ifølge postdanmarks hjemmeside sagde at den stadig var i taulev pakkecenter!!

Så det var en glædelig overraskelse :-) den er lidt svær at finde ud af!! Men ellers går det da meget godt:-)

har lige skrevet det her indlæg på den :-)

knus

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Hej smukke :-)

jeg håber at humøret er lidt bedre i dag:-)

jeg fik den i dag kl 11.30 på trods af at ifølge postdanmarks hjemmeside sagde at den stadig var i taulev pakkecenter!!

Så det var en glædelig overraskelse :-) den er lidt svær at finde ud af!! Men ellers går det da meget godt:-)

har lige skrevet det her indlæg på den :-)

knus

Lidt bedre er det da...

Ej hvor fedt...

Jamen så er der håb for at jeg får den i slutningen af næste uge...

Nååhh, men så går det da okay...

Glæder mig virkelig til at få min...

KNUS

Anmeld

5. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Lidt bedre er det da...

Ej hvor fedt...

KNUS

Det er jeg virkeligt glad for at høre :-)

Jeg kan godt forstå du glæder dig:-) du har også noget at glæde dig til :-) den er super lækker :-)

Men igen, man skal lige have lidt tålmodighed her i starten ;-)

Men allerede nu forstår jeg ikke hvordan jeg har kunnet leve uden :-P

Anmeld

19. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Lidt bedre er det da...

Ej hvor fedt...

KNUS

Hej Søde.

Hvordan går det??

Har du fået din Iphone endnu??

Tænkte lige på om de har trukket pengene for det hos dig??

Jeg har jo haft min mobil i 2 uger nu!! Og de har stadig ikke trukket for den!!

Den er jo helt fantastisk  Elsker den bare, og kunne slet ikke leve uden den mere  

Håber du er lige så glad for din

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.