Endnu et iPhone spørgsmål? 16GB eller 32GB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

MM1987

Milla-Victoria's mor skriver:

Uha uha.... Jeg læser lige med her!!

Jeg tænker også lige at måske er 16 GB nok.... Men på den anden side har jeg ikke lyst til at skulle slette noget for at få plads!! Jeg tager jo voldsomt mange billeder og film af prinsessen  

Så jeg er stadig meget i tvivl!

Håber lidt på at jeg også kan bestille i dag... skal bare lige have leflet lidt med min bank-dame

Ja, jeg opdagede lige igår at jeg faktisk havde pengene til den og så var det jo ikke svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Ja, jeg opdagede lige igår at jeg faktisk havde pengene til den og så var det jo ikke svært...

Åha jeg er da slet ikke det mindste jaloux

Jeg venter stadig på at min bankdame skal overføre pengene så jeg kan bestille den!!! Må indrømme at jeg hælder mest til 32 GB....  Selv om jeg højst sandsynligt ikke får brug for så meget

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

Åha jeg er da slet ikke det mindste jaloux

Jeg venter stadig på at min bankdame skal overføre pengene så jeg kan bestille den!!! Må indrømme at jeg hælder mest til 32 GB....  Selv om jeg højst sandsynligt ikke får brug for så meget

Jeg ved bare jeg ikke får brugt mere end de 16GB, og så vil jeg gerne sparer 700 kr., men var tæt på at købe en 32GB...

Nu glæder jeg mig bare til at den kommer, håber den kommer inden weekenden...

KNUS

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Jeg har nu besluttet jeg vil købe en iPhone, men skal det være med 16GB eller 32GB??

Jeg har f.eks. en iPod med 8GB og den er kun halvt fyldt...

Og på hele min computer bruger jeg 40 GB??

MVH Mia Maia

Så kunne jeg ikke vente mere  Jeg har bestilt min

En sort med 32 GB!!!!

Jeg ringede derind og snakkede med ham. Og han sagde at vi havde ret i vores antagelse af abonomentet!!!

Og så sagde han at det var godt jeg valgte den i Sort, for der var ikke ret mange tilbage i hvid.... Så skynd dig smukke

Han sagde også at den ville være her omkring fredag.... måske allerede torsdag  

Åhhh hvor har jeg sommerfugle i mavsen

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

En sort med 32 GB!!!!

Jeg ringede derind og snakkede med ham. Og han sagde at vi havde ret i vores antagelse af abonomentet!!!

Og så sagde han at det var godt jeg valgte den i Sort, for der var ikke ret mange tilbage i hvid.... Så skynd dig smukke

Super...

Jamen jeg har bestilt den, så håber han har ret og at den kommer inden weekenden...

Ved du om vi får en mail når den er afsendt med track and trace nummer??

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Super...

Jamen jeg har bestilt den, så håber han har ret og at den kommer inden weekenden...

Ved du om vi får en mail når den er afsendt med track and trace nummer??

Ihhh hvor godt

Nej det ved jeg faktisk ikke!! Men det kunne jeg da forestille mig at vi gør

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

Ihhh hvor godt

Nej det ved jeg faktisk ikke!! Men det kunne jeg da forestille mig at vi gør

Det håber jeg...

Jeg hader når de ikke gør det, for det er så rart at kunne følge med i hvor langt pakken den er - især når den indeholder en iPhone...

Min kæreste har sagt at han ikke regner med at se mig i weekenden...hi-hi...jeg regner også med at være fuldt optaget...

Anmeld

2. marts 2010

Pige2009

En sort med 32 GB!!!!

Hvor er det fornuftigt af dig at købe med 32 GB. Jeg har også den nye med 32 GB og har 3000 musiknumre på den. De optager lagerplads på ca. 12 GB nu, og hvis jeg også skal have billeder, så kan det hurtigt løbe op

Glæd dig til at få den!

Knus Linda

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Mia Maia skriver:

Det håber jeg...

Jeg hader når de ikke gør det, for det er så rart at kunne følge med i hvor langt pakken den er - især når den indeholder en iPhone...

Min kæreste har sagt at han ikke regner med at se mig i weekenden...hi-hi...jeg regner også med at være fuldt optaget...

Øv, jeg har stadig ikke fået en mail med et pakke nr.  Men håber da at den er på vej!! Det kribler så meget i fingrene  

Jeg har også overvejet om jeg skal tage en fridag fra skolen fredag  Ellers ved jeg hvad jeg kommer til at lave når hun sover til middag

Det bliver SÅ spændende

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Baagøe skriver:

Hvor er det fornuftigt af dig at købe med 32 GB. Jeg har også den nye med 32 GB og har 3000 musiknumre på den. De optager lagerplads på ca. 12 GB nu, og hvis jeg også skal have billeder, så kan det hurtigt løbe op

Glæd dig til at få den!

Knus Linda

hihi.... Ihhh jeg glæder mig  

De sange du har liggende, er det  nogen du har hentet via mobilen, eller overført dem via computeren??  Har du betalt for dem alle??

Tror jeg skal tideligt i seng i morgen, så tiden går hurtigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.