rådighedsbeløb....hvad siger bankerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

dumt spørgsmål, med hvad skal rådighedsbeløbet dække??

Jamen, det dækker jo alt udover faste udgifter...dvs mad, benzin(nogle regner det med i faste) fritidsinteresser, tøj, rejser osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Anita80

Eva skriver:

Billigere på sigt, altså når man tænker på man sparer penge op i det..men lige nu hvor leje er 5500kr og jeg får 3100kr i boligsikring og vil få stort set det samme når jeg er færdiguddannet, så skal huset virkelig være billigt, ikke.. men det er det også...men 4000kr mere skal jeg i hvert fald regne med på huset og det er en del at miste hver måned, synes jeg...og ved ikke lige om det er det værd, er jo rart atr have lidt at gøre godt med..

Men kan du ikke stadig få boligstøtte i hus??

Vi har en husleje i eget hus på 3300kr om måneden...

Anmeld

2. marts 2010

Agnete

Hej Eva. Jeg spurgte på BRF-kredit på et tidspunkt, men de var ikke så meget for at sætte beløb på, det var en vurderingssag fra person til person... Men måske denne smartbudget beregner fra nykredit kunne bruges...

http://www.nykredit.dk/budget

Jeg har selv haft hus, men bor nu BILLIGT til leje. Det kan vist bedre betale sig for mig. Hver gang jeg skulle have lavet noget på huset, skulle jeg ringe efter håndværker... Jeg skal i hvert fald ikke gå og tænke på, hvornår jeg skal bruge penge på vedligeholdelse... Nu sparer jeg sammen til ferie  

Anmeld

2. marts 2010

4xGreve

Eva skriver:

Jamen, det dækker jo alt udover faste udgifter...dvs mad, benzin(nogle regner det med i faste) fritidsinteresser, tøj, rejser osv..

Okay vildt, det var meget...