rådighedsbeløb....hvad siger bankerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.979 visninger
51 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Honningblomst

Hej piger..

Nogen af jer der ved hvad bankerne siger om rådighedsbeløb pr. voksen og barn/børn?

Sidder her og regner lidt, og tænker om jeg mon nogensinde kommer til at kunne købe hus selv, måske jeg skal spare lidt op? eller have mine forældre til at kautionere for lån...hmm...ikke nemt som kommende pædagog, enlig mor med tre børn at købe hus. Måske det er for urealistisk...men jeg regner...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

BinaMor

min bankmand sagde 8000 kr for os plus 1 barn

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

min bankmand sagde 8000 kr for os plus 1 barn

Og hvad mon man så siger til enlig og pr. barn?

Anmeld

2. marts 2010

Betina&Mathias

Min bank sagde 7500kr. for 2 voksne og 1500kr. pr. barn

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Betina&Mathias skriver:

Min bank sagde 7500kr. for 2 voksne og 1500kr. pr. barn

Ok, tak...så er det nok omkring 4000kr for en voksen og hvis det kun er 1500kr pr. barn så ser det ikke så skidt ud endda... tror jeg..regne regne..

Knus..

Anmeld

2. marts 2010

Anita80

Hej

Jeg har hørt ca. 4000kr for enlig + 2000kr pr barn når ALT er betalt.

Anita

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Ok.. ja, så røg der lige lidt ekstra på børnene...gad vide om børnefamilieydelsen må regnes med?

Dvs jeg skal have 10.000kr når alt er betalt...hmm..kan godt nok bedre betale sig at leje, på kort sigt i hvert fald, men det er jo nu det er rart at have penge...svært..

Anita80 skriver:

Hej

Jeg har hørt ca. 4000kr for enlig + 2000kr pr barn når ALT er betalt.

Anita

Anmeld

2. marts 2010

Anita80

Ja alle indtægter regnes med...

Tja... umiddelbart ville jeg stadig mene at det er billigere at bo i eget hus men det er selvfølgelig også bestemt af hvor man skal købe hus

Anmeld

2. marts 2010

4xGreve

Eva skriver:

Hej piger..

Nogen af jer der ved hvad bankerne siger om rådighedsbeløb pr. voksen og barn/børn?

Sidder her og regner lidt, og tænker om jeg mon nogensinde kommer til at kunne købe hus selv, måske jeg skal spare lidt op? eller have mine forældre til at kautionere for lån...hmm...ikke nemt som kommende pædagog, enlig mor med tre børn at købe hus. Måske det er for urealistisk...men jeg regner...

Knus Eva..

dumt spørgsmål, med hvad skal rådighedsbeløbet dække??

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Anita80 skriver:

Ja alle indtægter regnes med...

Tja... umiddelbart ville jeg stadig mene at det er billigere at bo i eget hus men det er selvfølgelig også bestemt af hvor man skal købe hus

Billigere på sigt, altså når man tænker på man sparer penge op i det..men lige nu hvor leje er 5500kr og jeg får 3100kr i boligsikring og vil få stort set det samme når jeg er færdiguddannet, så skal huset virkelig være billigt, ikke.. men det er det også...men 4000kr mere skal jeg i hvert fald regne med på huset og det er en del at miste hver måned, synes jeg...og ved ikke lige om det er det værd, er jo rart atr have lidt at gøre godt med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.