Hvor finder jeg en graviditetsbadedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Uh ja, ikke altid det feste når de bare braser ind mens man står og flasher babserne! Har jeg prøvet flere gange i undertøjsforretninger. Men det er sgu nok fordi det er gået hen og blevet som at pille sig i næsen for dem, sådan helt hverdagsagtigt og naturligt. Fandt desværre ingen badedragt, nåede aldrig til en sportsforretning før min krop sagde stop, så i stedet måtte jeg sætte mig in d på Café Norden og vente til min kæreste kom og hentede mig. Så fik jeg tilgengæld et fantastisk stykke kage - haha!

he he he.... kage er også altid godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

LHB

Ansemusen skriver:

Jeg aner ikke rigtig hvor jeg kan finde en badedragt til gravide i en rigtig butik, hvor jeg kan prøve den (og ikke onlinebutikker). Vil super gerne igang med at svømme nu men mangler en badedragt at hoppe i før jeg kan komme igang  Det skal ikke være et sted med kun små størrelser men med nogle med plads til babserne *griner*

hej,
jeg var først i h&m da jeg skulle have en, og den eneste de havde i den butik var til folk der virkelig ingen bryster havde, så jeg måtte videre. intersport havde mange at vælge imellem men endte med at købe mamalicious' badedragt, da den var bedst og billigst - 199kr synes der er god plads til det hele og udskæringen ved barmen er så man kan amme rimelig let, hvis nu man skal bruge den til babysvømning også - det sagde ekspedienten i hvert fald til mig.

Anmeld

9. marts 2010

Ansemusen

LeneHH skriver:

hej,
jeg var først i h&m da jeg skulle have en, og den eneste de havde i den butik var til folk der virkelig ingen bryster havde, så jeg måtte videre. intersport havde mange at vælge imellem men endte med at købe mamalicious' badedragt, da den var bedst og billigst - 199kr synes der er god plads til det hele og udskæringen ved barmen er så man kan amme rimelig let, hvis nu man skal bruge den til babysvømning også - det sagde ekspedienten i hvert fald til mig.

Hvor købte du din mamalicious henne?

Og ja, jeg MÅ i sportsbutik, det er simpelthen for langt ude at jeg intet kan finde! Den jeg fik tilsendt passede alle andre steder end på barmen  Og det samme i Mummie. Dur bare ikke med alm. størrelser når bryststørrelsen er større end livvidden selvom jeg er gravid - det er jo vanvittigt

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

Hvor købte du din mamalicious henne?

Og ja, jeg MÅ i sportsbutik, det er simpelthen for langt ude at jeg intet kan finde! Den jeg fik tilsendt passede alle andre steder end på barmen  Og det samme i Mummie. Dur bare ikke med alm. størrelser når bryststørrelsen er større end livvidden selvom jeg er gravid - det er jo vanvittigt

sportsforretning!

hvad str skal du bruge? jeg brugte min ca 10 gange... jeg vil da gerne sælge den til dig...  den er købt i sportsmaster, de fik den hjem til mig... de er store i str dem de har i sportsforretningerne, jeg mener det er en L

Anmeld

9. marts 2010

Ansemusen

Large kan mine bryster slet ikke være i desværre. Den jeg fik tilsendt fra nettet, var en xxl og den var ALT for lille i barmen. Så tænker også om jeg nogensinde finder en der dur, for der skal være en eller anden form for støtte. kunne godt passe sådan en one size crepe badedragt, men den maste bare brysterne nedad og holdt slet ikke på noget som helst. Det er ellers rigtig sødt af dig at tilbyde det

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

Large kan mine bryster slet ikke være i desværre. Den jeg fik tilsendt fra nettet, var en xxl og den var ALT for lille i barmen. Så tænker også om jeg nogensinde finder en der dur, for der skal være en eller anden form for støtte. kunne godt passe sådan en one size crepe badedragt, men den maste bare brysterne nedad og holdt slet ikke på noget som helst. Det er ellers rigtig sødt af dig at tilbyde det

velbekomme:0) man hjælper vel en gravid i nød:0) mine var ca en 85H på det tidspunkt....

Anmeld

9. marts 2010

Ansemusen

ka-ri-na skriver:

velbekomme:0) man hjælper vel en gravid i nød:0) mine var ca en 85H på det tidspunkt....

Hmm... jeg bruger også sådan 85 eller 90 H pt. Men er bare vildt hvis jeg skulle kunne passe en Large når en XXL er alt alt for lille.. Men kan godt ske at jeg vender tilbage hvis jeg ikke har held i sprøjten  Hvad vil du i øvrigt have for den? Det er jo lidt et sats, når jeg ikke aner om jeg kan passe den.

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

Hmm... jeg bruger også sådan 85 eller 90 H pt. Men er bare vildt hvis jeg skulle kunne passe en Large når en XXL er alt alt for lille.. Men kan godt ske at jeg vender tilbage hvis jeg ikke har held i sprøjten  Hvad vil du i øvrigt have for den? Det er jo lidt et sats, når jeg ikke aner om jeg kan passe den.

jeg lurede også lige hvor i landet du bor..... så du evt kunne prøve den...

hvis jeg betaler porto den ene vej så kan du købe den, kan du så ikke passe den sender du den bare tilbage og får pengene igen?

det er også super besværligt

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

ellers har jeg et foreslag til hvordan den der one size kunne blive mere behagelig.... hvis du måske kunne finde en sports bh at bruge indenunder? eller en bikini overdel

Anmeld

10. marts 2010

Ansemusen

ka-ri-na skriver:

ellers har jeg et foreslag til hvordan den der one size kunne blive mere behagelig.... hvis du måske kunne finde en sports bh at bruge indenunder? eller en bikini overdel

Ja det tænkte jeg faktisk også på, men det er egentlig ikke rigtig så meget nemmere at finde en bikinioverdel eller bh, hehe. Jeg var i Intersport igår og prøve en XL, og den kunne jeg som sådan godt være i, men den var lige stram nok om barmen og så var der ikke hold i, så de blev igen presset lidt nedad. Havde den været billig, havde jeg nok købt den, men giver ikke 400 kr. for noget som sidder ret dårligt.

Kunne godt være en idé mht. at du kan sende badedragten så jeg kan prøve den og så sende den tilbage hvis den ikke passer. Det er rigtig sødt af dig  Nu vil jeg altså gerne snart ud at svømme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.