Hvor finder jeg en graviditetsbadedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.787 visninger
40 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Ansemusen

Jeg aner ikke rigtig hvor jeg kan finde en badedragt til gravide i en rigtig butik, hvor jeg kan prøve den (og ikke onlinebutikker). Vil super gerne igang med at svømme nu men mangler en badedragt at hoppe i før jeg kan komme igang  Det skal ikke være et sted med kun små størrelser men med nogle med plads til babserne *griner*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

CS

Jeg så nogen i H&M på strøget for små 3 uger siden

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

ChristinaS skriver:

Jeg så nogen i H&M på strøget for små 3 uger siden

Gud der må jeg da ind, H&M er altid forholdsvis rimelige i prisen! Tak for tippet

Anmeld

1. marts 2010

L-Mortil3

Ja jeg vil også sige H&M, da jeg ventede bassen, der brugte jeg bikini da jeg bare IKKE kunne finde en badedragt, og da jeg så havde født og skulle amme, smuttede jeg i H&M efter ammebluser, og VUPTI der hanf alverdens fine graviditetsbadedragter!

Anmeld

1. marts 2010

Low

Jeg mener at H&M har det fast

Anmeld

1. marts 2010

CS

Ansemusen skriver:

Gud der må jeg da ind, H&M er altid forholdsvis rimelige i prisen! Tak for tippet

Velbekomme

Anmeld

1. marts 2010

Halbschön

Ansemusen skriver:

Jeg aner ikke rigtig hvor jeg kan finde en badedragt til gravide i en rigtig butik, hvor jeg kan prøve den (og ikke onlinebutikker). Vil super gerne igang med at svømme nu men mangler en badedragt at hoppe i før jeg kan komme igang  Det skal ikke være et sted med kun små størrelser men med nogle med plads til babserne *griner*

brugte en almindelig i stor størrelse fra en sportsforretning jeg var for stor gravid til en graviditetsbadedragt

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

Renée88 skriver:

brugte en almindelig i stor størrelse fra en sportsforretning jeg var for stor gravid til en graviditetsbadedragt

Jeg ville da ellers tro, at en graviditetsbadedragt var større end en alm. Men kan da godt være man kunne købe en størrelse 50 almindelig og så maven kunne være i den.. Det må jeg prøve at kigge efter også! Tak

Anmeld

1. marts 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ihh jeg vil også rigtig gerne afsted med dig snart  Håber du har heldet med dig i H&M.

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

mener det var intersport jeg fandt en i. her i Herning har H&m slet intet badetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.