Hvor finder jeg en graviditetsbadedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg købte min i sportsmaster! - min første speedo

Så i sportsbutikkerne med dig, de har dem ofte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Jeg plejede at bruge bikini inden, men har simpelthen så mange strækmærker, at det har jeg ikke lyst til, og så er det altid en kæmpe sag for mig at finde en mine babser kan være i, og den gamle passer bestemt ikke længere *griner* Ellers tak for tippet! Jeg skal ind til byen i dag og på jagt efter en badedragt, håber det lykkes

selv uden at være gravid må jeg gå i sport forretninger for at købe mit badetøj og jeg er vildt kræsen, fordi der er nogle ting jeg vitterligt ønsker at skjule....så det kender jeg godt

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

nutche skriver:

selv uden at være gravid må jeg gå i sport forretninger for at købe mit badetøj og jeg er vildt kræsen, fordi der er nogle ting jeg vitterligt ønsker at skjule....så det kender jeg godt

Hvorfor er det pinligt at måtte gå i sportsforretninger? De har vel nogle lige så gode badedragter (hvis ikke bedre) som alle andre steder!?

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Hvorfor er det pinligt at måtte gå i sportsforretninger? De har vel nogle lige så gode badedragter (hvis ikke bedre) som alle andre steder!?

nej nej er såmænd ikke flov over at gå i sports forretninger....er flov over at jeg har behov for meget hjælp for at finde det rigtige sæt. kan nemlig ikke hoppe ned i en normal "bilka model" da min krop bare ikke har de klassiske mål.

bliver også lidt flov når en ekspedient kommer ind mens man står der i bikini. 

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

nutche skriver:

nej nej er såmænd ikke flov over at gå i sports forretninger....er flov over at jeg har behov for meget hjælp for at finde det rigtige sæt. kan nemlig ikke hoppe ned i en normal "bilka model" da min krop bare ikke har de klassiske mål.

bliver også lidt flov når en ekspedient kommer ind mens man står der i bikini. 

Uh ja, ikke altid det feste når de bare braser ind mens man står og flasher babserne! Har jeg prøvet flere gange i undertøjsforretninger. Men det er sgu nok fordi det er gået hen og blevet som at pille sig i næsen for dem, sådan helt hverdagsagtigt og naturligt. Fandt desværre ingen badedragt, nåede aldrig til en sportsforretning før min krop sagde stop, så i stedet måtte jeg sætte mig in d på Café Norden og vente til min kæreste kom og hentede mig. Så fik jeg tilgengæld et fantastisk stykke kage - haha!

Anmeld

5. marts 2010

Cris

Jeg har bare købt en stor bikini dengang og jeg var meget glad for den. Bare en tanke.

Anmeld

5. marts 2010

Livsmor

Har du prøvet på nettet, både H&M og Mama.licius plejer at ha´ dem.

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Livsmor skriver:

Har du prøvet på nettet, både H&M og Mama.licius plejer at ha´ dem.

Jeg har desværre bare ikke sådan almindelige kropsmål, så det er smadder svært at skulle finde en på nettet. Skal helst kunne prøve den først desværre. Men kigger da lige.

Hvad med Mummie, nogen der ved om de har badetøj, for de har jo rigtige butikker og endda en i nærheden af mig.

Anmeld

5. marts 2010

malunte

Jeg tror faktisk at det lige præcis var en Mummie-butik, jeg købte min i

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Nu har jeg bestilt en online alligevel, for de har fuld returret, så jeg kan bare sende den retur hvis den ikke passer. Er bange for at den er lige lille nok, men det får vi at se.. Og ellers må jeg jo et smut i Mummie eller i sportsforretninger!
Ville faktisk have købt to på nettet, men den ene var udsolgt og de får den ikke igen  Var ellers den jeg satsede på ville passe mig og som også så ud til at give god støtte til brysterne. Den jeg har valgt nu, er en ammebadedragt, men så kan den selvfølgelig også bruges når lillemanden og jeg skal til babysvømning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.