Hvor finder jeg en graviditetsbadedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Bom

Jeg er 30 uger henne nu, og jeg bruger stadig bare min gamle badedragt, der er ingen problemer..  Så håber jeg kan blive ved med at bruge den indtil jeg skal føde.  For sys det er pjat at købe en ny for kun 10 uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Ansemusen

Mini-Terp skriver:

Jeg er 30 uger henne nu, og jeg bruger stadig bare min gamle badedragt, der er ingen problemer..  Så håber jeg kan blive ved med at bruge den indtil jeg skal føde.  For sys det er pjat at købe en ny for kun 10 uger...

Det var da godt for dig! Så heldig er jeg ikke her. Den strammer alt for meget, så en ny skal der desværre til her

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

nutche skriver:

mener det var intersport jeg fandt en i. her i Herning har H&m slet intet badetøj

Nej jeg er også bange for at de heller ikke har i Frederiks berg Centret. Har ikke set nogen og har været i Mama afdelingen mange gange!

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ihh jeg vil også rigtig gerne afsted med dig snart  Håber du har heldet med dig i H&M.

Tænkte faktisk på dig i dag søde, og på at vi snart skal afsted! Men det kræver jo lige at jeg finder en badedragt jeg kan passe, hihi!

Anmeld

2. marts 2010

Tulle28

H&M.com har en - der har jeg selv købt min og er rigtig glad for den:-)

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

Nej jeg er også bange for at de heller ikke har i Frederiks berg Centret. Har ikke set nogen og har været i Mama afdelingen mange gange!

ja det er lidt ærgeligt. men hvad med en bikini så? jeg har altid brugt bikini når jeg har været gravid.

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

nutche skriver:

ja det er lidt ærgeligt. men hvad med en bikini så? jeg har altid brugt bikini når jeg har været gravid.

Jeg plejede at bruge bikini inden, men har simpelthen så mange strækmærker, at det har jeg ikke lyst til, og så er det altid en kæmpe sag for mig at finde en mine babser kan være i, og den gamle passer bestemt ikke længere *griner* Ellers tak for tippet! Jeg skal ind til byen i dag og på jagt efter en badedragt, håber det lykkes

Anmeld

4. marts 2010

Berg

Jeg købte en almindelig billig badedragt i Bilka i str. XL. Den var rigelig fin til mig

Anmeld

4. marts 2010

malunte

Sidst jeg var gravid, købte jeg min i en helt almindelig ventetøjsbutik (som har mamalicious og den slags mærker)

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

Ligger der egentlig nogle ventebutikker inde i byen ved Nørreport, Strøget osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.