Fortælle familien det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg ønsker dig alt godt i din graviditet og et lykkeligt minde omkring at fortælle jeres kære det!!!!

Knus Lene

Tak for det

Og du må have held og lykke med din..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at hører om jer andres oplevelser med at fortælle den tætte familie om den lille nye. Hvordan fortalte i det??  

jeg ringede til min mor med det samme der var 2 streger. hun blev vildt glad. fortalte det også til min far, han havde en masse spørgsmål, han synes nok stadig jeg var for ung selvom han havde samme alder som mig da han fik mig. min kærestes familie blevv også vildt glade. vi fortalte folk det ret hurtigt

Anmeld

2. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg var 19år ung - uden uddannelse, min kæreste er 10 år ældre end mig (har været lidt en vildbasse i sin ungdom) og vi havde været sammen i 5 mdr da jeg blev gravid... Alt det kombineret = Min mor græd, hun var mildest talt chokeret og bekymret over de odds vi havde imos os. Min far (som er en riiiigtig stivsindet vestjyde) sagde, "jow, men tillykke med det da" haha... øh tak tak.. Så mine forældre havde ikke lige drømme kommentarerne, vil jeg sige... Min farmor blev ellevild

Mine svigerforældre havde gættet det, for vi havde ringet og spurgt om de gav kaffe, for vi havde lige en lille overraskelse, men den havde de gættet inden vi kom ind af døren næsten hehe... Min kærestes bedstemor blev også helt vild glad dejligt dejligt...

Jeg var i uge 8 da vi fortalte - kunne bare ikke vente længere

knus Mitzie 27+1

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

jeg var 19år ung - uden uddannelse, min kæreste er 10 år ældre end mig (har været lidt en vildbasse i sin ungdom) og vi havde været sammen i 5 mdr da jeg blev gravid... Alt det kombineret = Min mor græd, hun var mildest talt chokeret og bekymret over de odds vi havde imos os. Min far (som er en riiiigtig stivsindet vestjyde) sagde, "jow, men tillykke med det da" haha... øh tak tak.. Så mine forældre havde ikke lige drømme kommentarerne, vil jeg sige... Min farmor blev ellevild

Mine svigerforældre havde gættet det, for vi havde ringet og spurgt om de gav kaffe, for vi havde lige en lille overraskelse, men den havde de gættet inden vi kom ind af døren næsten hehe... Min kærestes bedstemor blev også helt vild glad dejligt dejligt...

Jeg var i uge 8 da vi fortalte - kunne bare ikke vente længere

knus Mitzie 27+1

Hold da op, var det ikke en voldsom reaktion, at skulle takle..

Det er nok den reaktion jeg er nervøs for, men hvis I har kunne klare det, så kan vi sku nok os.. hehe..

Men det er da dejligt at I har fået nogle glade reaktioner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.