Jer der har studielån og betaler tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Stumpen

Mor til David skriver:

betaler 357 hver anden måned, men har også kun haft lån på 7. semester. Mener det var 13000 i alt...

Det er da et beløb man lige kan holde til at afdrage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Faith

Jeg betaler 1300 kr om måneden.... Jeg har en samlet studiegæld på 110.000 kr.

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

smillaluna skriver:

Jeg betaler 1300 kr om måneden.... Jeg har en samlet studiegæld på 110.000 kr.

Det var meget...har du selv valgt det?

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

jeg betaler 1150 hver anden måned. Det kom der brev om 2år efter jeg var færdig med uddannelsen. Jeg tror jeg lånte omkring 50.000. Ved ikke hvor lang tid jeg har igen...

Anmeld

26. februar 2010

Lullaby

Januar 2011 begynder jeg på et 14 årigt langt lån på 2200 om mdr.

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Man kan vel egentlig også bare betale hvad man har råd til, ikke?... feks børnepengene hver tredje måned, det ville jo så hurtigt rykke hvis jeg smed 14.000kr hver 3. måned... men måske det også ville være for surt...hmm..

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Januar 2011 begynder jeg på et 14 årigt langt lån på 2200 om mdr.

Ej, det lyder vildt....må jeg spørge dig om hvor meget du har lånt?

Anmeld

26. februar 2010

Lullaby

Ej, det lyder vildt....må jeg spørge dig om hvor meget du har lånt?¨

Ja da. Jeg har lånt siden jeg var 18 så det løber jo op. Så over 300000 er det på. Men renten er heldigvis billigt. Men har ikke haft noget valg desværre

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Ja da. Jeg har lånt siden jeg var 18 så det løber jo op. Så over 300000 er det på. Men renten er heldigvis billigt. Men har ikke haft noget valg desværre

Ok, ja, så er det jo en del...men altså, du har jo fået noget godt ud af de penge..

Anmeld

26. februar 2010

LISBETH:-)

Eva skriver:

Man kan vel egentlig også bare betale hvad man har råd til, ikke?... feks børnepengene hver tredje måned, det ville jo så hurtigt rykke hvis jeg smed 14.000kr hver 3. måned... men måske det også ville være for surt...hmm..

Man kan ikke bare betale af hvad man vil. De sender dig et brev med hvad betalingerne skal være. Man betaler hver 2. måned.

Jeg ville lave mit om så jeg betalte mere, og det skulle jeg sørme betale for at få ændret. Du skal også betale ex. hvis du pludselig skulle komme til penge, og vil betale det hele af på en gang.

Jeg lånte det meste af min studietid på seminariet (3 år tror jeg), og jeg betaler 1800 kr. hver anden måned. Men det er altså også kun fordi jeg har betalt for at få beløbet hævet. Jeg blev færdig i 2002 og tror jeg er fædig med at betale om ca. 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.