Jer der har studielån og betaler tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.768 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Honningblomst

hvor meget betaler I tilbage om md. hvor mange år skal I betale og hvor står var jeres gæld da I var færdige med udd. Sidder her og synes pludselig ikke der er så forfærdelig lang tid til jeg er tilbage og pludselig skal regningen for den vilde luksus jo betales tilbage.....

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

hvor meget betaler I tilbage om md. hvor mange år skal I betale og hvor står var jeres gæld da I var færdige med udd. Sidder her og synes pludselig ikke der er så forfærdelig lang tid til jeg er tilbage og pludselig skal regningen for den vilde luksus jo betales tilbage.....

Knus Eva..

jeg betaler ca 500kr.... eftersom jeg er på sygedagpenge har jeg sat det så lavt som muligt... men min gæld er også overskuelig!

Anmeld

26. februar 2010

SpunkenJo

I laaaaang tid afdragede jeg 200 eller var det 400 kr om måneden.

Indtil jeg lagde hele beløbet og fik det ud af verden.

Mener du bare kan kontakte finansstyrrelsen, eller hvem der nu står for det, og lave en personlig ordning.

Hva blir du færdig som, og hvornår?

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Hvor stor er jeres gæld...for mener det kommer an på det i forhold til hvor lidt man kan betale tilbage pr. måned.

Jeg er færdig om 15-16 mdr....øv, hvor går tiden stærkt og havde jeg ikke holdt pause på nogle måneder, så var jeg allerede færdig i januar...vildt og skræmmende...

Anmeld

26. februar 2010

Stumpen

Jeg begynder først at betale af næste år i jan.. Men min bakndame har snakket om at jeg skal afdrage 1500 hver anden måned har vel en gæld på omkring de 200 kg.. Haft lån i 6 år..

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg begynder først at betale af næste år i jan.. Men min bakndame har snakket om at jeg skal afdrage 1500 hver anden måned har vel en gæld på omkring de 200 kg.. Haft lån i 6 år..

Ok..det lyder ikke så vildt. jeg kommer op på omkring 140.000kr..

Tak for svar..

Knus..

Anmeld

26. februar 2010

MM1987

http://www.oes.dk/sw1391.asp

Her står der over hvor lang tid man skal betale tilbage, alt efter hvor stort lånet er, og så er det jo bare at dividere det lånte beløb med antal mdr...

Jeg ender også med at have gæld på over 100.000, men det er de billigste penge man nogensinde kommer til at låne...

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

http://www.oes.dk/sw1391.asp

Her står der over hvor lang tid man skal betale tilbage, alt efter hvor stort lånet er, og så er det jo bare at dividere det lånte beløb med antal mdr...

Jeg ender også med at have gæld på over 100.000, men det er de billigste penge man nogensinde kommer til at låne...

Der kommer jo renters renter renter på, så man kan jo ikke bare gøre på den måde, desværre... men tak for linket, må lige regne lidt..

Og det bedste man nogensinde har lånt penge til...

Anmeld

26. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Der kommer jo renters renter renter på, så man kan jo ikke bare gøre på den måde, desværre... men tak for linket, må lige regne lidt..

Og det bedste man nogensinde har lånt penge til...

Ja ja, men du kommer da nærmere et beløb...og du ved hvor lang tid du er om at betale tilbage

Ja det er jo så relativt - altså hvad man bruger de lånte penge til

Men jo, det er en investering i fremtiden...

Anmeld

26. februar 2010

LinLin

betaler 357 hver anden måned, men har også kun haft lån på 7. semester. Mener det var 13000 i alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.