Hvad koster baby om måneden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Vingummien

Mia Maia skriver:

Okay...

Men hellere ha' sat for meget af - så er der bare til et par ekstra gode bøffer til mor og far

Jamen, jeg ved ikke hvad vi skal bruge, er jo ikke engang gravid, men det er jo kun et spørgsmå om tid..

Jeg regner kun med at amme i 3 mdr (ca.) da jeg har gigt og får svært ved at undvære min medicin meget længere, men har ingen anelse om hvad der findes af MME...lige det regner jeg med at tage når det kommer

Har du allergi eller faren når i kommer dertil?

Jeg ammede nemlig kun i 3 mdr og da jeg har allergi så skulle han have noget specielt dyrt indtil efter den 4 mdr for at mindske risikon for at han selv fik det og det er DYRT.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

MM1987

suanne85 skriver:

Har du allergi eller faren når i kommer dertil?

Jeg ammede nemlig kun i 3 mdr og da jeg har allergi så skulle han have noget specielt dyrt indtil efter den 4 mdr for at mindske risikon for at han selv fik det og det er DYRT.

Nåå okay...

Hmm, ja, jeg har vidst tendens til en del allergi...så det ender nok med det dyre, men det er jo kun en periode, og jo længere tid jeg ammer jo kortere...

Men nu har jeg da en rigtig god ide om hvad det koster alt sammen, og tallene er tastet ind i excel arket

Tak for svar...

Anmeld

25. februar 2010

Vingummien

Mia Maia skriver:

Nåå okay...

Hmm, ja, jeg har vidst tendens til en del allergi...så det ender nok med det dyre, men det er jo kun en periode, og jo længere tid jeg ammer jo kortere...

Men nu har jeg da en rigtig god ide om hvad det koster alt sammen, og tallene er tastet ind i excel arket

Tak for svar...

Det var så lidt

Anmeld

25. februar 2010

trine1989

Eva skriver:

De koster tusind kram og kys, en masse nærhed, vågne nætter, ømme babser og mælkepletter på dynen om morgenen, træthed som man ikke troede fandtes og rander under øjnene der får Anne Fønsbys ansigt til at se helt normalt ud i forhold til...allermest koster det den ubekymrethed man havde inden, men så giver det tusind millioner gange tilbage i den største og mest fantastiske kærlighed man kan forestille sig.

Hvad det koster i kroner/ører? tja, det kommer jo an på hvad du køber, hvorhenne osv...men babyer er billige i forhold til store unger også i bekymringer..

Men køb bleer i aldi og lav maden selv så er det meget billigt....koster mest i tid..

Knus Eva

Undskyld blir lige nødt til at kommentere dit indlæg Eva

Sidder helt og smiler over det du skrev ihh hvor smukt nu smider man helt bekymringerne om penge og bare tænker på den kæmpe gave det er/bliver at skulle være forældre...

1000 tak havde jeg faktisk lige brug for da jeg er ved at få nok af alt den planlæggen.... nu tænker jeg bare på hvor skønt det bliver

Kram trine

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

Undskyld blir lige nødt til at kommentere dit indlæg Eva

Sidder helt og smiler over det du skrev ihh hvor smukt nu smider man helt bekymringerne om penge og bare tænker på den kæmpe gave det er/bliver at skulle være forældre...

1000 tak havde jeg faktisk lige brug for da jeg er ved at få nok af alt den planlæggen.... nu tænker jeg bare på hvor skønt det bliver

Kram trine

godt jeg kunne vende det lidt...det er nemlig lige præcis noget der skal mærkes og føles med hjertet...så fantastisk..

Anmeld

9. marts 2010

Isabeau

Mia Maia skriver:

Tak, det var et dejligt detaljeret svar...

Jamen så tror jeg at jeg har rimelig godt styr på det...

Det er bare meget rart lige at have et tal at forholde sig til...

P.S.: Hvor er din datter bare sød...

Hej igen. Tusind tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.