Hvad koster baby om måneden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Honningblomst

Mia Maia skriver:

Hi-hi...

Jamen det vil jeg mene jeg har på kontoen...

Det er straks værre med pengene...ej...

Jeg er bare en lille smule kontrol freak, og har det rigtig godt med mit regneark...

Lige nu har jeg skrevet 1700 af til det daglige...og så tøj og andet oveni og ja institution når det kommer...

Du skal ikke bekymre dig... pengene er der, bare vent og ammer du så koster det virkelig ikke meget..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

MM1987

suanne85 skriver:

Vi ligger fast 1000 kr til sige og det har vi altid gjort siden han blev født, nu bruger vi dog ikke så mange men så er der til lidt ekstra til ham hvis det er. Men det skal vi bare have, for så er vi også dækket ind med medicin til ham osv. Og et pænt rundt tal at regne med når det er.

Men bruger i så de penge på bleer og alt det daglige...??

Eller er det til tøj, medicin, udstyr m.m.??

For jeg har regnet med 1700 ekstra om måneden til det daglige, og 1000 kr ekstra til Shopping (tøj og andet i den stil)...

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Du skal ikke bekymre dig... pengene er der, bare vent og ammer du så koster det virkelig ikke meget..

Knus..

Du har sikkert ret, og når vi først står der indretter vi os jo alligevel...

Det er typisk mig at lave skemaer og lægge planer...hi-hi

Jeg hygger mig faktisk med det

Anmeld

25. februar 2010

BK

Mia Maia skriver:

Okay, det lyder jo dejligt...

Og det lyder også ganske rigtigt, da udgifter jo kun vokser med deres alder...

Jeg har det bare rigtig godt med mit regneark, og jeg ved der er styr på de praktiske ting...

Tak for svar...

Ja hvis du køber Nan HA så er det dyrt, men køber du alm. nan eller Allomin så er der ca 7l. i en pakke til sammen pris som HA. og ja da mine børn fik mest fik de en pakke om ugen...

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

Klock skriver:

Ja hvis du køber Nan HA så er det dyrt, men køber du alm. nan eller Allomin så er der ca 7l. i en pakke til sammen pris som HA. og ja da mine børn fik mest fik de en pakke om ugen...

Okay...

Så er det jo noget billigere...

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Vi bruger ca 1800kr om måneden. Hun drikker NAN.

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

michella80 skriver:

Vi bruger ca 1800kr om måneden. Hun drikker NAN.

Okay...

Men så er det jo ikke helt skævt...

Tak for svar...

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Mia Maia skriver:

Okay...

Men så er det jo ikke helt skævt...

Tak for svar...

Det var så lidt  

Anmeld

25. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun var faktisk gratis Vi havde kun brugt tøj, hun spiste babser og brugte de billige bleer... Så gratis var omkring 500 kr om måneden (i bleer).

Derudover var alt brugt, gratis... Eller babser .

Da hun begyndte at spise mad, fik hun bare lidt af vores bad og den mængde hun spiste, var ikke noget vi kunne mærke på budgettet.

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

suanne85 skriver:

Hehe hvad mælk har du købt

Nan Ha. Det er lidt dyrere end alm. Nan, og så er det mindre i..... 

Ja, det er tosset, men med en fortid som allergiker, så fik han det, da jeg var færdig med at amme.
- Han får alligevel jernstilskud, og har fået det siden helt spæd, for han er født for tidligt. Så det der nan2 og jern... Det kan jeg ikke gennemskue, her får han det bare ved siden af.

men ja, jeg aner ikke hva sådan en størrelse koster. Vi handler bare det vi har brug for.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.