Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

N&J

Skouboe skriver:

Sjovt - min datter er også en basse (da hun var 10 måneder var hun 80 lang og vejede 12 kg), og Libero er for små på hende - det er ligesom om de ikke når rigtigt op bagtil, og det er da også der uheldene sker. 

Det er skægt så meget forskel der er på børns kropsbygning.

Hun var da godt nok også lang.. Nikita er lille og basset.. det kan være det er derfor.. har prøvet af flere omgange da jeg syntes det ville være bedre for vores økonomi, men måtte vende tilbage hver gang, pampers er dog nok den dårligste for hende, de sidder bare ikke som de skal.. men man burde egentlig kunne få s må pakker med bleer så man kunne prøve alle mærkerne af.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
RHN skriver:

Da jeg også er førstegangs køber af bleer, og kan se at lidl og aldi´s bleer er et hit.. vil jeg lige høre om man kan købe bleer der til helt små/nyfødte??

Ja,du kan købe i alle str. både af Aldis og Lidls

Anmeld

25. februar 2010

LMM

mariannesaaby skriver:

Hejsa

Er der nogen der har prøvet nogle af de billige bleerfra fx. Rema1000 - Aldi og de andre billige butikker. Jeg skal til og ud og købe de første bleer idag, og tænker, at hvis de billige er lige så gode, kan jeg jo ligeså godt købe dem..

Jeg har købt i Aldi, der får du 90 bleer for kun 80 kr og de er søde med små jungledyr jeg kiggede på deres hjemmeside, der stod der at de have vundte i at være bedst og billigst!! tror hvis pampers også var med i testen!

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

NikitasMoar skriver:

Hun var da godt nok også lang.. Nikita er lille og basset.. det kan være det er derfor.. har prøvet af flere omgange da jeg syntes det ville være bedre for vores økonomi, men måtte vende tilbage hver gang, pampers er dog nok den dårligste for hende, de sidder bare ikke som de skal.. men man burde egentlig kunne få s må pakker med bleer så man kunne prøve alle mærkerne af.. 

Ja hun er. Til hendes 1-års undersøgelse havde hun heldigvis tabt lidt, så hun kun lå på den næst øverste vægtkurve, men stadig øverst længdemæssigt, så hun var 82 cm og 11,15 kg.

Det kommer nok af at have en far der er 2 meter høj.

Du ved godt at Kiwi har en kort så man får rabat på libero ikke?

Anmeld

25. februar 2010

JustAnotherName

Begge mine piger bruger de billige "Vibelle" bleer fra Aldi.
De er SUPER GODE, og BILLIGE!
De er meget blødere i det, end mange andre billige bleer, som godt kan være ret stive i det, synes jeg.

Jeg vil helt klart anbefale Aldi's bleer  

Anmeld

25. februar 2010

JustAnotherName

Da jeg også er førstegangs køber af bleer, og kan se at lidl og aldi´s bleer er et hit.. vil jeg lige høre om man kan købe bleer der til helt små/nyfødte??

Mindste størrelse hedder 3-6 kg.    Den næste hedder 4-9 kg.

Anmeld

25. februar 2010

N&J

Skouboe skriver:

Ja hun er. Til hendes 1-års undersøgelse havde hun heldigvis tabt lidt, så hun kun lå på den næst øverste vægtkurve, men stadig øverst længdemæssigt, så hun var 82 cm og 11,15 kg.

Det kommer nok af at have en far der er 2 meter høj.

Du ved godt at Kiwi har en kort så man får rabat på libero ikke?

Nej, det vidste jeg ikke, kiwi?? hvad er det??

Nikita er hverken blevet målt eller vejet i et godt stykke tid nu, men vi skal ind til 1 års undersøgelsen her i næste uge, så må vi se hvor stor hun er blevet.. 

Anmeld

25. februar 2010

lisbethita

Jibbe skriver:

Der er ihvertfald 2...

Den ene ligger lige i starten af Vestergade, skråt omme bag McD

Den anden ligger på Nyborgvej, lige efter bakken slutter og før krydset ved Fakta

Hilsen en tidligere Svendborggenser

He he....tak :-)

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

NikitasMoar skriver:

Nej, det vidste jeg ikke, kiwi?? hvad er det??

Nikita er hverken blevet målt eller vejet i et godt stykke tid nu, men vi skal ind til 1 års undersøgelsen her i næste uge, så må vi se hvor stor hun er blevet.. 

Kiwi er en jydebutik. Ligesom irma er en storby butik.

- Det er de gamle ALTA der har ændret navn til KIWI.

Knus Jo
- som endnu ikke har handlet i en, kun hørt om den fra jydeveninderne  

Anmeld

25. februar 2010

N&J

SpunkenJo skriver:

Kiwi er en jydebutik. Ligesom irma er en storby butik.

- Det er de gamle ALTA der har ændret navn til KIWI.

Knus Jo
- som endnu ikke har handlet i en, kun hørt om den fra jydeveninderne  

Altså så stor som esbjerg er, så burde der da være en kiwi, men er nu ret sikker på det ikke er tilfældet.. men tak for svaret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.