Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Livsmor

Her bruger vi ALDI bleer, har prøvet lidt af hvert. På hospitalet var det Libero - sad ikke alt for godt, tissede ved siden af hele tiden. Da vi kom hjem gik vi over til Pampers, dem brugte vi til hun kom over 4-5 kg. Har også prøvet Fakta´s og Lidl´s, her vil jeg dog fortrække Lidl´s hvis ikke jeg kan få Aldi´s.

Min venindes første bruger kun Libero, har prøvet andre på ham, men de dur ikke. Men den anden bruger Pampers, her dur Libreo bare ikke.

SÅ prøv dig frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

N&J

ka-ri-na skriver:

samme her.... vi har også en basse:0) ha ha...

Libero´s sidder bedst

Det må simpelthen være derfor så.. 

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

Jeg har prøvet de billige fra Aldi - De er fantastiske...

Det er smag og behag hvad man er til...

Man finder hurtigt ud af, hvad men synes bedst...

Jeg bruger også dem fra Aldi, som i øvrigt også har vundet priser (se nedenstående link)

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testborn/article470785.ece

Anmeld

25. februar 2010

Frejasmor

Jeg bruger også bleer fra Aldi, de er blødest og sidder bedst.

Vi har prøvet libero, pampers og huggies(brugsens mærke) og de var ikke så gode som Aldi`s og heller ikke så billige.

Anmeld

25. februar 2010

Malthesmoar

mariannesaaby skriver:

Hejsa

Er der nogen der har prøvet nogle af de billige bleerfra fx. Rema1000 - Aldi og de andre billige butikker. Jeg skal til og ud og købe de første bleer idag, og tænker, at hvis de billige er lige så gode, kan jeg jo ligeså godt købe dem..

Dem fra Aldi

Anmeld

25. februar 2010

Jibbe

lisbethita skriver:

Svendborg...mener vi har en i byen...

Der er ihvertfald 2...

Den ene ligger lige i starten af Vestergade, skråt omme bag McD

Den anden ligger på Nyborgvej, lige efter bakken slutter og før krydset ved Fakta

Hilsen en tidligere Svendborggenser

Anmeld

25. februar 2010

Mikkelmusen

Vi bruger enten dem fra Rema eller ALDI... det kommer an på hvor vi lige handler. Synes de er rimelig ens de 2 slags, og vi har kun gode erfaringer med dem...

Anmeld

25. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vi bruger dem fra Lidl og har gjort det hele tiden.De sidder perfekt og har kun haft uheld et par gange...men det var næppe bleernes skyld

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

NikitasMoar skriver:

Jeg har prøvet dem og skiftede hurtigt tilbage igen, ved ikke om det er fordi jeg har en pige, men syntes jeg måtte skifte alt tøjet ofte og ja det gad jeg ærligt talt ikke, min datter er en lille basse og de sidder bare ikke godt på hende, så vi bruger Libero.. og de fungere perfekt for os.. 

Sjovt - min datter er også en basse (da hun var 10 måneder var hun 80 lang og vejede 12 kg), og Libero er for små på hende - det er ligesom om de ikke når rigtigt op bagtil, og det er da også der uheldene sker. 

Det er skægt så meget forskel der er på børns kropsbygning.

Anmeld

25. februar 2010

RHN

Da jeg også er førstegangs køber af bleer, og kan se at lidl og aldi´s bleer er et hit.. vil jeg lige høre om man kan købe bleer der til helt små/nyfødte??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.