Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Mira0911

lisbethita skriver:

Svendborg...mener vi har en i byen...

Ellers kan du gå på aldi's hjemmeside og se hvor der er butikker henne af, i nærheden af dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Tjuls

Jeg har altid været størst fan af de bleer de har i Lidl.. Derefter dem de har i Aldi..

Anmeld

25. februar 2010

N&J

Jeg har prøvet dem og skiftede hurtigt tilbage igen, ved ikke om det er fordi jeg har en pige, men syntes jeg måtte skifte alt tøjet ofte og ja det gad jeg ærligt talt ikke, min datter er en lille basse og de sidder bare ikke godt på hende, så vi bruger Libero.. og de fungere perfekt for os.. 

Anmeld

25. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg har også tidligere været fan af dem fra aldi eller Lidl, men Rasmus kan bare ikke holde sig tør med dem.

så vi sværger til Landlord fra Rema1000, de koster 50kr pr. pakke og det er dem vi har haft aller færrest uheld med.

bilka er begyndt at køre med nogen discount bleer der hedder baby charm....men de duede bare slet ikke her. han var våd hele vejen igennem hver gang

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

hc=k skriver:

Vi køber bleer i Aldi og det er virkelig de bedste efter min mening

Det gør vi osse 

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

Vi er begyndt at bruge Aldis bleer og jeg syntes de er lige så gode som Libero, men bare billigere... Vi har ikke haft uheld med dem, så dem kan jeg godt anbefale.

Har faktisk hørt, at Aldis bleer blir samlet på samme fabrik og på de samme bånd som Liberos. Det er bare farverne/reklamen på bleen der er forskellig fra hinanden......

Om det er sandt kan jeg ikke 100 % sige, men det er da påfaldende, at de ligner hinanden SÅ meget!!!!

- Har heller ikke haft uheld med Aldis.
(Eller, jo 3 stk, men så kan man lære ikke at sætte bleen ordentlig, når knægten har lidt tynd mave....!)

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

Tjuls skriver:

Jeg har altid været størst fan af de bleer de har i Lidl.. Derefter dem de har i Aldi..

Jeg er lige omvendt. Syns dem fra Aldi er bedst, men også tilhænger af dem fra Lidl 

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

NikitasMoar skriver:

Jeg har prøvet dem og skiftede hurtigt tilbage igen, ved ikke om det er fordi jeg har en pige, men syntes jeg måtte skifte alt tøjet ofte og ja det gad jeg ærligt talt ikke, min datter er en lille basse og de sidder bare ikke godt på hende, så vi bruger Libero.. og de fungere perfekt for os.. 

samme her.... vi har også en basse:0) ha ha...

Libero´s sidder bedst

Anmeld

25. februar 2010

iln

Her bruger vi Landlord fra Rema1000. Synes det er super og sidder i hvert fald perfekt på Silas

Anmeld

25. februar 2010

Mathilde

Vi bruger bleer fra Lidl..synes de holder huden bedre tør end Aldi´s...som ellers også er super gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.