Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.823 visninger
53 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Saaby

Hejsa

Er der nogen der har prøvet nogle af de billige bleerfra fx. Rema1000 - Aldi og de andre billige butikker. Jeg skal til og ud og købe de første bleer idag, og tænker, at hvis de billige er lige så gode, kan jeg jo ligeså godt købe dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Mira0911

Jeg har prøvet de billige fra Aldi - De er fantastiske...

Det er smag og behag hvad man er til...

Man finder hurtigt ud af, hvad men synes bedst...

Anmeld

25. februar 2010

hc=k

mariannesaaby skriver:

Hejsa

Er der nogen der har prøvet nogle af de billige bleerfra fx. Rema1000 - Aldi og de andre billige butikker. Jeg skal til og ud og købe de første bleer idag, og tænker, at hvis de billige er lige så gode, kan jeg jo ligeså godt købe dem..

Vi køber bleer i Aldi og det er virkelig de bedste efter min mening

Anmeld

25. februar 2010

MaleneGærup

Vi er begyndt at bruge Aldis bleer og jeg syntes de er lige så gode som Libero, men bare billigere... Vi har ikke haft uheld med dem, så dem kan jeg godt anbefale.

Anmeld

25. februar 2010

Corn

Har engang fået at vide at Vibelle, som de fører i  Aldi, er gamle Libero modeller... Om det passer ved jeg ikke, Faktisk kunne den ene af mine drenge ikke tåle andre i starten...

Til natble til den store, bruger vi dog Libero, da han er blevet for stor til Vibelle...

Men genialt med billige bleer... De har forresten været testet i rabatten engang, af en flok dp'ere og de vandt.

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

Da Freja var helt lille brugte vi Libero, fordi de sad bedst, og da hun blev 4-5 måneder, skiftede vi til Vibelle fra Aldi, der nu sidder meget bedre på hende end de dyre mærker.

Selvom pasformen har noget at sige i forhold til uheld, synes jeg også det ofte har noget at gøre med at finde ud af hvordan man lige skal sætte de enkelte mærker på forskellige babyer.

Fx er Vibelle lidt længere end Libero, så jeg plejer at trække den en smule op bag i, så velcroen sidder lidt skrå - det virker fantastisk.

Til gengæld kan jeg ikke få Libero (og slet ikke pampers, der er endnu mindre) til at sidde så de ikke lækker i ryggen.

Anmeld

25. februar 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Jeg har prøvet de billige fra Aldi - De er fantastiske...

Det er smag og behag hvad man er til...

Man finder hurtigt ud af, hvad men synes bedst...

Hejsa

Det er sjovt, hvordan Aldis bleer er populære...hvor mon jeg har en Aldi tæt på mig???

Men dejligt med et godt tip :-)

Anmeld

25. februar 2010

9510

Her bruger vi også bleerne fra aldi, syns de har den bedste pasform, og oveni er de billige

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

lisbethita skriver:

Hejsa

Det er sjovt, hvordan Aldis bleer er populære...hvor mon jeg har en Aldi tæt på mig???

Men dejligt med et godt tip :-)

Hvor bor du henne?

Anmeld

25. februar 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Hvor bor du henne?

Svendborg...mener vi har en i byen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.