Vil I se hvor store mine mindste børn (hunde) er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Han er også noget af det lækreste kan jeg godt fortælle dig på alle områder og så er han forbandet smuk... Nu syntes vi heller ikke Tilde er så køn, hun er meget skøn og dejlig men sammenlignet med Matti falder hun lidt igennem, og så er hun født med et meget markant hoved, det ses ikke så tydeligt på billederne her fordi hende ører er løftet lidt, men hvis ørerne er nede så ser det noget besynderligt ud... men skøn og dejlig er hun... Som dyrlægen sagde " hun skal ikke bruges til udstilling eller skønhedskonkurrencer vel" griner... og det måtte jeg så svare nej til... hun skal bare være hjemme-hygge-familie hund... vi går så til kontrol med hende, da den ikke må vokse for hurtigt...

Knus Pia.

hihi altså, så har hun da bare en anden slags charme mere

Sig endelig til hvis de en dag skal ha' hvalpe Synes sgu at det er sjældent, at man ser en dejlig chokoladebrun lab., desværre - for de er sindsyg lækre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

hihi altså, så har hun da bare en anden slags charme mere

Sig endelig til hvis de en dag skal ha' hvalpe Synes sgu at det er sjældent, at man ser en dejlig chokoladebrun lab., desværre - for de er sindsyg lækre

Jeg skal nok sige til og nej det er ikke så tit man ser dem - har både haft sorte og lyse og måtte bare eje en brun - de er virkelig kønne... Så du kan tro jeg nok skal sige til hvis jeg er heldig at få nogle skønne brune vovser ud af det (du er hermed skrevet op til den første ) - både Mattis mor og far er brune - så chancen er der, men ingen sikkerhed...

Ha' en rigtig dejlig dag, nu vil jeg gøre Bilka usikker med min mor.

Knus fra Pia.

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Jeg skal nok sige til og nej det er ikke så tit man ser dem - har både haft sorte og lyse og måtte bare eje en brun - de er virkelig kønne... Så du kan tro jeg nok skal sige til hvis jeg er heldig at få nogle skønne brune vovser ud af det (du er hermed skrevet op til den første ) - både Mattis mor og far er brune - så chancen er der, men ingen sikkerhed...

Ha' en rigtig dejlig dag, nu vil jeg gøre Bilka usikker med min mor.

Knus fra Pia.

YEEEES LUCKY ME

hehe, god fornøjelse

Anmeld

25. februar 2010

otlitrom

De er simpelthen smukke, de to! Og skønne billeder!

Jeg ÆÆÆÆLSKER dyr, og har selv kun haft katte, hvilket vi også har nu. Men bor sammen med et hunde-menneske, og det smitter jo af. Skal helt sikkert have hund engang, når vi får god plads til det!

De er SÅ smukke dine vovser!!

Anmeld

25. februar 2010

SaNiNa

Pia. skriver:

Ja jeg syntes også lige Matti var meget lille... og pludselig er de bare store hvalpe på 5 og 7 mdr....

tiden går så stærkt med små vovser i huset...

Prøv at se hvor meget der er sket med dem begge to Sanne...

Hvor er det altså bare gået stærkt... og to rigtige dejlige hunde

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

De er virkelig så smukke, Pia...men jeg har sagt det før og siger det igen, du er altså også bare en super dygtig og meget pædagogisk hundeejer....ville ønske min lillesøster bare have en brøkdel af det du har i dig. Dine hunde kan man bare ikke være nervøse ved...for de er opdraget, virkelig rart.

Og tak for hjælpen, du ved..

Knus Eva..

Anmeld

25. februar 2010

JustAnotherName

.... Blevet

De fleste af jer husker nok at jeg mistede min dejlige labrador tæve sidste sommer pga. sygdom og Min søde exmand var så sød at købe en dejlig lab. dreng til mig nogle mdr. efter - ikke at han nogen sinde kan tage hendes plads, men han fylder den godt ud

Nogle mdr. efter fandt jeg jo ud af at Nanna's (vores afdøde tæve) søster havde fået hvalpe, fra det sted hvor vi havde købt Nanna for mange år siden, og det kunne jeg jo slet ikke stå for - noget med en smule af Nanna i sig, det måtte jeg eje  - Så mig afsted og vupti så havde jeg to labrador retriver hvalpe - sikke en muldfuld... og sikke en masse træning det kræver med to hvalpe i huset...

Her er lidt nye billeder af mine dejlige hvalpe der nu er 5-7 mdr.

Matti er den ældste (den brune hanhund) & Tilde er den yngste (den lyse tæve)

Knus Pia...

Hold nu op, hvor er de dog bare bedårende, nuttede og kære at se på

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

De er virkelig så smukke, Pia...men jeg har sagt det før og siger det igen, du er altså også bare en super dygtig og meget pædagogisk hundeejer....ville ønske min lillesøster bare have en brøkdel af det du har i dig. Dine hunde kan man bare ikke være nervøse ved...for de er opdraget, virkelig rart.

Og tak for hjælpen, du ved..

Knus Eva..

Ååå Tak søde Eva, det betyder altså meget når man får sådan noget at vide.. lidt lige som at høre man er en god mor

Det var så lidt, du siger bare til - altid...

Stort knus...

Anmeld

1. marts 2010

Ina33

Pia. skriver:

ååå hvor er hun da også skøn... en rigtig skøn lille pige... Tillykke med hende og den nye tittel som hundeejer... 

Lige den der med hunde der bryder ud kender jeg desværre ikke meget til - Men det må da være smadder irriterende... Hvornår skal hun gå der ude - når hun er alene eller er I også i nærhenden... Det kan være hun savner opmærksomhed - Hun er jo ikke så gammel, så måske gidder hun bare ikke gå der alene - ved at hunde er kendt for nok at skulle komme ud hvis de vil og det tyder på at jeres lille Tinke (skønt navn forresten) nok skal finde en vej ud... - Måske en lille legekammerart *GGG* - Ej jeg ved det ikke...

Held og lykke med hende i hvert fald, hun er godt nok skøn...

Knus Pia.

Lige lidt opdatering her fra.

Vi lukker hende ud af havedøren når hun skal tisse. Ofte leger hun der ude, hun elsker at være ude i "løbegården".

Men grunden til hun bryder ud, tror jeg er at hun har fundet ud af at naboen har fulglefoder...

Jeg har fundet en løsning, vi har lavet hegnet højere. Vi er helt og aldeles hegnet ind nu.....

Anmeld

1. marts 2010

Pia.

Loppe skriver:

Lige lidt opdatering her fra.

Vi lukker hende ud af havedøren når hun skal tisse. Ofte leger hun der ude, hun elsker at være ude i "løbegården".

Men grunden til hun bryder ud, tror jeg er at hun har fundet ud af at naboen har fulglefoder...

Jeg har fundet en løsning, vi har lavet hegnet højere. Vi er helt og aldeles hegnet ind nu.....

Dejligt I fandt en god løsning så den lille udbryderkonge (dronning) kan blive inde i sin indhegning...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.