Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op der er da lige sket noget kan tydelig huske de første billeder du viste af matti der var han ikke særlig stor.
Hvor er de bare søde, sådan nogle børn vil jeg da osse bare rigtig gerne have... "låner dem gerne"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser de bare HERLIGE ud....
Hvor er de dejlige - ISÆR den mørke! Han er lige mig...
Zette skriver: Hvor er de dejlige - ISÆR den mørke! Han er lige mig...
Altså hvis det er en han.. haha
Ha ha hvor er de seje
Total synkrone de er på billederne Kigger samme vej, ligger på samme måde.... ret sødt.......
Åh ja, hvor er det nogle gode billeder altså De ser da bare så stille, rolige og kærlige ud
Hold da waaaauw !!! Hvor er det bare flotte
Rigtig lækre vovser .. Walther (vores hund) er helt blød i knæene efter at have set Tilde
heaven skriver: ja, det kræver jo nok noget med sådan et par energibundter, hehe...... lækre er de ihvert fald - de må til enhver tid kommer her og feriere den på sofaen med min Zitta..... Jannie
ja, det kræver jo nok noget med sådan et par energibundter, hehe...... lækre er de ihvert fald - de må til enhver tid kommer her og feriere den på sofaen med min Zitta.....
Jannie
De ville elske at komme på ferie hos jer og Zitta - Så pas på jeg ikke tager dig på ordet en dag *SSS* Hi Hi...
Knus og tak for snakken i går...
Znuzke skriver: Nøøøj - nogle lækre hunde Og nogle super gode billeder du har taget.... Jeg får sådan lyst til at få en hund....meeeee - det går nok ikke
Nøøøj - nogle lækre hunde Og nogle super gode billeder du har taget....
Jeg får sådan lyst til at få en hund....meeeee - det går nok ikke
Tusind tak - ja jeg kan jo heller ikke stå for de to... Men der er godt gang i dem ind imellem så der er bestemt også lidt at se til...
Knus...
Ranarupta skriver: Ej Pia... Er du gal, hvor er de flotte!! Altså... Lige til at kramme...
Ej Pia... Er du gal, hvor er de flotte!!
Altså... Lige til at kramme...
Hej in nye ven *S* Du må gerne komme og kramme lidt med dem Karina, det ville de elske...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128