Vil I se hvor store mine mindste børn (hunde) er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Pia.

DianaMoar skriver:

ÅHHHHHHHHH Hvor er de blevet stor og hold da K... hvor er de smukke altså  Lige nogen Jackie ville ELSKE at lege med  

Det er så sjældent man ser en brun lab synes jeg, og jeg jo vilde med dem altså  SMUKKE BILLEDER 

Kram til dig

Ja det går sindsygt stærkt med de små hvalpe de vokser bare hurtigt... 5 og 7 mdr. er de nu... Tiden går så stærkt med sådan to i huset... og tak for de søde ord...

Håber det går lidt bedre søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Pia.

Berg skriver:

Smukke lækre hunde De ser rigtig dejlige ud.

Men hov, er det ikke en sofa de ligger i, he he

Ups, jo, det er vist en sofa det havde jeg slet ikke set, hvad pokker laver de dog der  hi hi....

De to gamle vovser fik meget sjællendt lov til at ligge i møblerne, men da jeg fik Matti, var har sååå lille og såååå sød så jeg tænkte bare en lille smule i møblerne på et lille bitte tæppe - MEN... Så kom Tilde som var lige såååå lille og lige såååå sød. og hun kunne da også lige få et lille tæppe og så blev de større og større og så begyndte de pludselig at fylde en hel sofa alene og nu har moren her svært ved at få dem ned igen.. - hvis jeg siger de skal gå ned og hvis vi har gæster så ligger de der aldrig, kun når vi  er os her hjemme, så hygger de lidt i møblerne...

Knus Pia.

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

Sanne og Nicklas skriver:

Hold da op der er da lige sket noget kan tydelig huske de første billeder du viste af matti der var han ikke særlig stor.

Hvor er de bare søde, sådan nogle børn vil jeg da osse bare rigtig gerne have... "låner dem gerne"

Ja jeg syntes også lige Matti var meget lille... og pludselig er de bare store hvalpe på 5 og 7 mdr....

tiden går så stærkt med små vovser i huset...

Prøv at se hvor meget der er sket med dem begge to Sanne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

Tandfeen i forklædning skriver:

Hold da waaaauw !!! Hvor er det bare flotte

Rigtig lækre vovser .. Walther (vores hund) er helt blød i knæene efter at have set Tilde  

Jamen så må Walther og Tilde jo ud på en lille hunde date en dag... *SMILER*

- Tak for de søde ord...

Anmeld

25. februar 2010

Ina33

NURHHHHH  

Hvor er det bare et par lækre vapper....

Jeg er jo også for første gang i mit liv blevet hundeejer (for ca. 2 mdr. siden), og nøøjjjj hvor giver sådan en hund bare mange sjove stunder.  

Her har du et lille billede af min hund.

For øvrigt, nu jeg er ny hundeejer, så har jeg lige et spørgsmål til en garvet en af slagsen.  

Tinke som min tæve hedder er nu 4½ mdr., og hun er blevet noget af en udbryderkonge. Jeg har lavet en dejlig (midlertidig) løbegård til hende, men hun forcerer hegnet (1,2 m.) uden problemer...

Hvordan får jeg hende til at lade være? Eller skal jeg bygge hegnet større?

Louise, som elsker at være hundeejer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

DAMN, hvor er jeg misundelig De er fandme for skønne, er da især faldet for din brune dreng Øv og ad hvor er du bare heldig

Anmeld

25. februar 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Hej  in nye ven *S* Du må gerne komme og kramme lidt med dem Karina, det ville de elske...

Hej 

Årh, jeg er bange for, at jeg vil prøve at liste en ned i tasken, når jeg så skal hjem...  

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Hej 

Årh, jeg er bange for, at jeg vil prøve at liste en ned i tasken, når jeg så skal hjem...  

Så skal du nok tænke på at tage en af de store tasker med Karina HE HE.... men kom endelig og kysse kramme, de ville elske det... - du ved jo hvor Havdrup ligger SMILER...

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

DAMN, hvor er jeg misundelig De er fandme for skønne, er da især faldet for din brune dreng Øv og ad hvor er du bare heldig

Han er også noget af det lækreste kan jeg godt fortælle dig på alle områder og så er han forbandet smuk... Nu syntes vi heller ikke Tilde er så køn, hun er meget skøn og dejlig men sammenlignet med Matti falder hun lidt igennem, og så er hun født med et meget markant hoved, det ses ikke så tydeligt på billederne her fordi hende ører er løftet lidt, men hvis ørerne er nede så ser det noget besynderligt ud... men skøn og dejlig er hun... Som dyrlægen sagde " hun skal ikke bruges til udstilling eller skønhedskonkurrencer vel" griner... og det måtte jeg så svare nej til... hun skal bare være hjemme-hygge-familie hund... vi går så til kontrol med hende, da den ikke må vokse for hurtigt...

Knus Pia.

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

Loppe skriver:

NURHHHHH  

Hvor er det bare et par lækre vapper....

Jeg er jo også for første gang i mit liv blevet hundeejer (for ca. 2 mdr. siden), og nøøjjjj hvor giver sådan en hund bare mange sjove stunder.  

Her har du et lille billede af min hund.

For øvrigt, nu jeg er ny hundeejer, så har jeg lige et spørgsmål til en garvet en af slagsen.  

Tinke som min tæve hedder er nu 4½ mdr., og hun er blevet noget af en udbryderkonge. Jeg har lavet en dejlig (midlertidig) løbegård til hende, men hun forcerer hegnet (1,2 m.) uden problemer...

Hvordan får jeg hende til at lade være? Eller skal jeg bygge hegnet større?

Louise, som elsker at være hundeejer...

ååå hvor er hun da også skøn... en rigtig skøn lille pige... Tillykke med hende og den nye tittel som hundeejer... 

Lige den der med hunde der bryder ud kender jeg desværre ikke meget til - Men det må da være smadder irriterende... Hvornår skal hun gå der ude - når hun er alene eller er I også i nærhenden... Det kan være hun savner opmærksomhed - Hun er jo ikke så gammel, så måske gidder hun bare ikke gå der alene - ved at hunde er kendt for nok at skulle komme ud hvis de vil og det tyder på at jeres lille Tinke (skønt navn forresten) nok skal finde en vej ud... - Måske en lille legekammerart *GGG* - Ej jeg ved det ikke...

Held og lykke med hende i hvert fald, hun er godt nok skøn...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.