Vil I se hvor store mine mindste børn (hunde) er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Pia.

.... Blevet

De fleste af jer husker nok at jeg mistede min dejlige labrador tæve sidste sommer pga. sygdom og Min søde exmand var så sød at købe en dejlig lab. dreng til mig nogle mdr. efter - ikke at han nogen sinde kan tage hendes plads, men han fylder den godt ud

Nogle mdr. efter fandt jeg jo ud af at Nanna's (vores afdøde tæve) søster havde fået hvalpe, fra det sted hvor vi havde købt Nanna for mange år siden, og det kunne jeg jo slet ikke stå for - noget med en smule af Nanna i sig, det måtte jeg eje  - Så mig afsted og vupti så havde jeg to labrador retriver hvalpe - sikke en muldfuld... og sikke en masse træning det kræver med to hvalpe i huset...

Her er lidt nye billeder af mine dejlige hvalpe der nu er 5-7 mdr.

Matti er den ældste (den brune hanhund) & Tilde er den yngste (den lyse tæve)

Knus Pia...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

heaven

HOOOOLD DA LIGE KÆFT, hvor er de lækre!!!! hvor er det nogle fantastiske billeder, helt vild. Rigtig kærlighed - det varmer et hundeelskende hjerte som mit. Der er sgu nogle derude der ikke fortjener hunde og vælger det nemme uden at tænke på hunden. Du har et rigtig hundehjerte, og dine billeder og hunde stråler - dejligt!!!

Jannie

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

heaven skriver:

HOOOOLD DA LIGE KÆFT, hvor er de lækre!!!! hvor er det nogle fantastiske billeder, helt vild. Rigtig kærlighed - det varmer et hundeelskende hjerte som mit. Der er sgu nogle derude der ikke fortjener hunde og vælger det nemme uden at tænke på hunden. Du har et rigtig hundehjerte, og dine billeder og hunde stråler - dejligt!!!

Jannie

Iiii altså Jannie hvor er du sød  Det var virkelig sødt skrevet...

Tusind tak... De er så skønne begge to - megt kærlige og gode hunde og super nemme begge to... Mit eneste problem er at jeg ikke så godt kan gå lange ture med dem begge to samtidig, så det bliver til dobbelt ture i stedet for og så prøver jeg så vidt det er muligt at træne dem lidt hver for sig... om morgenen og om eftermiddagen er det bare leg lige ude i skoven og på marken og der kan de være løse det meste af tiden, men når det skal være lidt mere seriøst må jeg tage en af gangen...

Knus Pia.

Anmeld

24. februar 2010

heaven

Pia. skriver:

Iiii altså Jannie hvor er du sød  Det var virkelig sødt skrevet...

Tusind tak... De er så skønne begge to - megt kærlige og gode hunde og super nemme begge to... Mit eneste problem er at jeg ikke så godt kan gå lange ture med dem begge to samtidig, så det bliver til dobbelt ture i stedet for og så prøver jeg så vidt det er muligt at træne dem lidt hver for sig... om morgenen og om eftermiddagen er det bare leg lige ude i skoven og på marken og der kan de være løse det meste af tiden, men når det skal være lidt mere seriøst må jeg tage en af gangen...

Knus Pia.

ja, det kræver jo nok noget med sådan et par energibundter, hehe...... lækre er de ihvert fald - de må til enhver tid kommer her og feriere den på sofaen med min Zitta.....

Jannie

Anmeld

24. februar 2010

ekzunz

Nøøøj - nogle lækre hunde Og nogle super gode billeder du har taget....

Jeg får sådan lyst til at få en hund....meeeee - det går nok ikke

Anmeld

25. februar 2010

Ranarupta

Ej Pia... Er du gal, hvor er de flotte!! 

Altså... Lige til at kramme...

Anmeld

25. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Årrhhh hvor er de lækre

Anmeld

25. februar 2010

Misa

Åhh hvor er de søde..

Anmeld

25. februar 2010

Diana...

ÅHHHHHHHHH Hvor er de blevet stor og hold da K... hvor er de smukke altså  Lige nogen Jackie ville ELSKE at lege med  

Det er så sjældent man ser en brun lab synes jeg, og jeg jo vilde med dem altså  SMUKKE BILLEDER 

Kram til dig

Anmeld

25. februar 2010

Berg

Smukke lækre hunde De ser rigtig dejlige ud.

Men hov, er det ikke en sofa de ligger i, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.